ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت زمان روشن ماندن نمایشگر در گجت های اندروید با اپلیکیشن Screen Timeout

از بین تمام اجزای سخت افزاری و نرم افزاری گجت های هوشمند، بدون شک این نمایشگر است که بیشترین میزان مصرف باتری را به خود اختصاص می دهد. با این حال می توان با اعمال محدودیت برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

از بین تمام اجزای سخت افزاری و نرم افزاری گجت های هوشمند، بدون شک این نمایشگر است که بیشترین میزان مصرف باتری را به خود اختصاص می دهد. با این حال می توان با اعمال محدودیت برای میزان نور و زمان فعال ماندن نمایشگر، مصرف باتری را هم کنترل کرد.

اما در بعضی موقعیت ها روشن ماندن دائمی نمایشگر ضروری است، و ممکن است اعمال محدودیت زمانی برایتان دست و پاگیر شود. در مواجهه با این شرایط، شاید به کار گرفتن اپلیکیشن شخص ثالثی مثل Screen Timeout بتواند کمک حال خوبی برایتان باشد.

Screen Timeout اپلیکیشن ساده ای است که امکان مدیریت و شخصی سازی زمان روشن ماندن نمایشگر را به شما می دهد. با امکانات این اپ می توانید نمایشگر را به طور دائمی روشن نگه دارید، یا گزینه هایی فراتر از زمان های پیش فرض اندروید برای این کار در نظر بگیرید.

345-w600

در بسیاری از گجت های اندرویدی گزینه های روشن ماندن نمایشگر در تنظیمات Display، معمولا از 15 ثانیه شروع و به 30 دقیقه ختم می شوند؛ امکان انتخاب زمانی بینابین این موارد هم ممکن نیست.

اما Screen Timeout بدون نیاز به دسترسی روت این امکان را برایتان مهیا کرده که مثلا زمان فعال ماندن نمایشگر را 7 ثانیه یا 2 ساعت و 45 دقیقه در نظر بگیرید، گزینه ای که در اندروید خالص به طور پیش فرض مشاهده اش نخواهید کرد.

نکته بسیار خوب در مورد این اپ، ویجت های صفحه خانه اش هستند. این ویجت ها را می توانید در صفحه ای بگذارید که همیشه دم دستتان باشد تا بتوانید بین زمان های مختلف فعال ماندن نمایشگر به سرعت جابجا شوید.

پر کاربرد ترین قابلیت این اپ هم بدون شک فعال نگه داشتن نمایشگر به طور دائمی است، قابلیتی که پوکمون گو بازها و عاشقان وب گردی مطمئنا به آن احتیاج دارند. هر چند که شخصی سازی زمان فعال بودن نمایشگر می تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد.

Screen Timeout کاملا رایگان است، و می توانید همین حالا آن را از گوگل پلی دانلود کنید تا تسلط کاملی بر زمان فعال ماندن نمایشگر گجت هوشمندتان داشته باشید.

Screen Timeout

Screen Timeout

سازنده: lhoer0 قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی