ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهایی منتسب به موبایل Pixel XL گوگل

به تازگی رندرهایی از موبایلی با لوگوی گوگل در فضای اینترنت منتشر شده که به نظر می رسد متعلق به «Pixel XL» باشد. محصولی که آن را با نام مستعار «Nexus Marlin» نیز می شناسیم ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

به تازگی رندرهایی از موبایلی با لوگوی گوگل در فضای اینترنت منتشر شده که به نظر می رسد متعلق به «Pixel XL» باشد. محصولی که آن را با نام مستعار «Nexus Marlin» نیز می شناسیم و قرار است با همکاری گوگل و اچ تی سی به تولید برسد.

گفته شده این محصول در کنار موبایل دیگری با نمایشگر کوچکتر (موسوم بهNexus Sailfish) در تاریخ چهارم اکتبر (سیزدهم مهر) به بازار عرضه  می شود تا ادامه دهنده راه سری نکسوس باشند و تجربه اندروید خالص را در اختیار کاربران قرار دهد.

انتظار می رود که جدیدترین موبایل گوگل از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ و چیپ مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰ و البته پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ بهره ببرد.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که گوگل برای پرچمدار تازه خود ۴ گیگابایت رم و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی جهت دوربین اصلی در نظر گرفته باشد. ضمن این که به مانند بسیاری از پرچمداران امسال، این محصول نیز از سنسور اثر انگشت در زیر لنز دوربین اصلی بهره خواهد برد. ضمن این که احتمال حضور دوربین دوگانه نیز به هیچ وجه بعید نخواهد بود.

هنوز نمی توان در خصوص صحت این تصاویر با قاطعیت اظهار نظر کرد. لوگوی حرف «G» در پایین بدنه پشتی، تنها گواه موجود برای آن است که این محصول را متعلق به گوگل بنامیم.

انتظار منطقی آن است که این دو موبایل با جدیدترین آپدیت نسخه هفتم اندروید (نوقا) روانه بازار شوند.

New-renders-of-the-Pixel-XL (2) New-renders-of-the-Pixel-XL New-renders-of-the-Pixel-XL (1) New-renders-of-the-Pixel-XL (3) New-renders-of-the-Pixel-XL (4)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵

    اتفاقا خیلی قشنگه

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    خییییییلییی زشت و ساده

  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵

    تنها نقطه عطف طراحیش همین حرف G ه
    چی بود اخه پشت گوشی بزرگ نوشته باشه N E X U S ?

مطالب پیشنهادی