ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Phab 2 Pro لنوو با تاخیر در عرضه مواجه شد

اگر شما هم جز آن دسته از مخاطبانی هستید که منتظر عرضه موبایل Phab 2 Pro لنوو بودید، خبر ناامیدکننده آن است که اسمارت فون تازه چینی ها با تاخیری چند ماهه در برخی از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اگر شما هم جز آن دسته از مخاطبانی هستید که منتظر عرضه موبایل Phab 2 Pro لنوو بودید، خبر ناامیدکننده آن است که اسمارت فون تازه چینی ها با تاخیری چند ماهه در برخی از مناطق خاص عرضه خواهد شد. در صورتی که خبرهای چند ماه گذشته را دنبال نکرده اید، Phab 2 Pro اولین موبایل جهان خواهد بود که از پروژه تانگو بهره می برد و برای نخستین بار در ماه جولای معرفی شد.

در حالی که لنوو قول داده بود فبلت مورد اشاره در تابستان سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهد رسید، حالا تاریخ عرضه Phab 2 Pro تا فصل پاییز به تعویق افتاده و این بدان معناست که به هیچ وجه نمی دانیم باید در چه تاریخی منتظر تزریق این موبایل به بازار باشیم. علاوه بر این، لنوو اعلام کرده که Phab 2 Pro در برخی از کشورهایی که پیشتر قرار بود در آنها عرضه شود نیز به دست مشتریان نخواهد رسید.

در مقام توضیح باید گفت که لنوو می خواهد تمرکزش را روی منطقه آسیا و کشورهایی نظیر کامبوج، هنگ کنگ، هند، اندونزی، فیلیپین، سنگاپور، تایلند و ویتنام نگه دارد و به همین جهت، مشتریان کشورهایی چون استرالیا نباید منتظر عرضه Phab 2 Pro در خاک کشور خود باشند.

با تمام این تفاسیر، موبایل Phab 2 Pro احتمالاً اوایل ماه آتی میلادی در کشورهای آسیایی مورد اشاره عرضه شود اما هنوز صحبتی درباره تاریخ عرضه آن در دیگر مناطق به میان آورده نشده است. ضمناً خرده فروشی های لنوو در ایالات متحده نیز اخیراً عبارت «تابستان» را به «پاییز» تغییر داده اند.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که به گفته «هرمان چنگ» (Herman Cheng)، مدیر ارتباطات تبلیغاتی لنوو، اسمارت فون Phab 2 Pro در فصل تعطیلات سال جاری میلادی با قیمت 500 دلار به خرده فروشی ها عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی