ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن دوربین گوگل کاردبورد بالاخره برای پلتفرم iOS هم منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل در ماه دسامبر سال گذشته میلادی اپلیکیشن Cardboard Camera را در اختیار کاربران اندروید قرار داد تا به وسیله آن بتوانند تصاویر 360 درجه واقعیت مجازی را در حالت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل در ماه دسامبر سال گذشته میلادی اپلیکیشن Cardboard Camera را در اختیار کاربران اندروید قرار داد تا به وسیله آن بتوانند تصاویر 360 درجه واقعیت مجازی را در حالت سه بعدی تماشا کنند.

امروز و پس از گذشت چندین ماه از ارائه این اپلیکیشن برای اندروید، بالاخره نوبت به کاربران iOS رسیده تا بتوانند از لذت تماشا و ثبت تصاویر سه بعدی کاردبورد کمرا بهره مند شوند. برای خلق تصاویر سه بعدی با این اپلیکیشن کافیست موبایل را در حالت عمودی در دست گرفته، روی دکمه ضبط اشاره کنید و به آرامی و به سبک تصویربرداری پانوراما یک دور کامل سر جای خود بچرخید.

پس از گرفتن خروجی از کاردبورد کمرا، حالا می توانید تصاویر را با دوستان تان به اشتراک بگذارید. حتی این امکان برایتان فراهم شده که مجموعه ای از عکس های واقعیت مجازی را در یک پوشه جمع آوری کرده و از آن یک آلبوم عکس بسازید.

اپلیکیشن کاردبورد کمرا با ساخت یک لینک از تصویر شما، امکانی فراهم می کند تا آن را از طریق ایمیل و پیامک و شبکه های پیام رسان با دیگران به اشتراک بگذارید. وقتی هم که برای تماشای آن ها از یک هدست واقعیت مجازی مثل گوگل کاردبورد استفاده کنید، سه بعدی بودن اشیاء باعث می شود که تصور کنید واقعا در صحنه عکاسی حضور دارید.

چنان چه شما هم خواستار ایجاد تصاویر 360 درجه واقعیت مجازی هستید، می توانید اپلیکیشن کاردبورد کمرا را همین حالا و به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی