ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات فراوانی از موبایل های پیکسل گوگل منتشر شد؛ سریع ترین موبایل های اندرویدی بازار

تقریباً تمام موبایل های اندرویدی که منتظر عرضه آنها در سال 2016 بوده ایم، تا به امروز عرضه شده اند اما هنوز جای خالی سری موبایل گوگل، یا همان نکسوس که البته امسال نام پیکسل ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

تقریباً تمام موبایل های اندرویدی که منتظر عرضه آنها در سال 2016 بوده ایم، تا به امروز عرضه شده اند اما هنوز جای خالی سری موبایل گوگل، یا همان نکسوس که البته امسال نام پیکسل را یدک می کشند، احساس می شود. خانواده پیکسل گوگل که احتمالاً از دو موبایل با نام های Pixel و Pixel XL تشکیل شده، یکبار دیگر با همکاری HTC تولید می گردد و قرار است در ماه آتی میلادی به بازار آید.

اخیراً یکی از نویسندگان وب سایت Android Police در اکانت توییتر خود اطلاعات جالبی را درباره خانواده پیکسل فاش کرده که ما را بیش از پیش با پیکسل و پیکسل XL آشنا می سازد. به گفته وی، دو موبایل مورد بحث تنها موبایل های اندرویدی فعلی خواهند بود که به همراه چیپست ارتقایافته اسنپدراگون 821 در ایالات متحده عرضه می شوند.

او در ادامه توضیح می دهد که موبایل های پیکسل، از پشتیبانی انحصاری گوگل برخوردار بوده و به قابلیت های نرم افزاری منحصر به فردی مجهز خواهند بود. در واقع به نظر می رسد که گوگل قصد دارد پشتیبانی تبلیغاتی و تجاری از موبایل های خود را آغاز نماید و خریداران موبایل های پیکسل می توانند منتظر امکانات و قابلیت هایی باشند که در هیچ کس از اسمارت فون های نکسوس قبلی یا موبایل های رقبا دیده نمی شود.

وی افزوده که گوگل قصد دارد از تجارت موبایل های ارزان قیمت خارج شود و به همین جهت، قیمت 649 دلار برای اسمارت فون پیکسل XL در نظر گرفته شده؛ هرچند که مشخص نیست این قیمت به مدل 32 گیگابایتی تعلق دارد یا مدل 128 گیگابایتی.

در نهایت نیز، ویدیویی از موبایل پیکسل در فضای مجازی انتشار یافته که تمام بدنه آن را به صورت 360 درجه به نمایش می گذارد. در ادامه این ویدیو قابل مشاهده است:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • سعید قربانی
    سعید قربانی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    یعنی ی شرکت با این اندازه یه برنامه ریزی برا اسم دستگاهاش نداره؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی