ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش بازار ICT ایران تا ۵ سال آینده به ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می رسد

برات قنبری، رئیس هیئت مدیره ی شرکت مخابرات ایران امروز سه شنبه در مجمع عمومی صاحبان سهام این شرکت گفته است فضای مجازی دیگر فضای تهدید نیست. وی در ادامه اظهار داشته است: «فضای مجازی به ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۵۰

برات قنبری، رئیس هیئت مدیره ی شرکت مخابرات ایران امروز سه شنبه در مجمع عمومی صاحبان سهام این شرکت گفته است فضای مجازی دیگر فضای تهدید نیست. وی در ادامه اظهار داشته است: «فضای مجازی به سمت ایجاد فرصت در جهت توسعه ی اقتصادی در حرکت است. بر این اساس برای حرکت به سمت توسعه ی اقتصادی در این بخش، نیازمند تحول شرکت مخابرات ایران هستیم».

قنبری در ادامه افزوده است: «مخابرات در کنار برنامه های اقتصاد مقاومتی باید به سمت فناوری های نوین نیز حرکت کند و در این راه، چاره ای جز یکپارچگی شرکت های مخابرات استانی با مخابرات ایران نبود».

رئیس هیات مدیره ی شرکت مخابرات ایران، در مورد انحلال شرکت همراه اول و ادغام آن در شرکت مخابرات ایران افزوده است: «این ادغام به معنای از دست رفتن برند همراه اول نیست و از سال ۹۷ قصد داریم در جهت یکپارچه سازی بخش تلفن ثابت و همراه، مدیریت مخابرات و همراه اول را یکپارچه کنیم. در این تصمیم حقوق سهامداران این شرکت به صورت قانونی حفظ خواهد شد».

قنبری با تاکید بر رشد بازار ICT کشور ادامه داده است: «پیش بینی می شود بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور تا ۵ سال آینده ۳ برابر فعلی رشد کند و ارزش این بازار ۳۵ هزار میلیارد تومانی به نزدیک ۱۲۰ هزار میلیارد تومان برسد».

گفتنی است در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، با انحلال ۳۰ شرکت مخابرات استانی و ادغام آنها با شرکت مخابرات ایران موافقت شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • m.h
    m.h | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    منبع رو عشقه

مطالب پیشنهادی