ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نیویورک تایمز: آیفون بعدی فاقد دکمه هوم خواهد بود

در حالی که هنوز آیفون 7 به بازار عرضه نشده، خبرها و شایعات درمورد نسل بعدی این موبایل رو به قوت گرفتن است. نشریه نیویورک تایمز در نقدی که امروز صبح پیرامون آیفون 7 منتشر ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

در حالی که هنوز آیفون 7 به بازار عرضه نشده، خبرها و شایعات درمورد نسل بعدی این موبایل رو به قوت گرفتن است. نشریه نیویورک تایمز در نقدی که امروز صبح پیرامون آیفون 7 منتشر کرد، اشاره کرده که براساس شنیده هایش، آیفون سال بعد فاقد دکمه فیزیکی هوم است و در عوض این بخش جای خود را به یک «دکمه مجازی» داده که مستقیما داخل نمایشگر کار گذاشته خواهد شد.

در این گزارش همچنین اشاره شده که نمایشگر آیفون بعدی احتمالا تمام بخش جلویی دستگاه را اشغال کرده و به همین خاطر هیچ فضایی برای قرار گرفتن دکمه فیزیکی هوم روی آن باقی نخواهد ماند.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید این گمانه زنی اولین باری نیست که مطرح می شود و پیشتر در گوشه و کنار به آن اشاره شده بود. برای نمونه هم وال استریت ژورنال و هم بلومبرگ خبر داده بودند که اپل می خواهد دکمه هوم را از روی آیفون سال آینده خود حذف کند و در مقابل از نمایشگری لبه به لبه روی آن بهره بگیرد. حالا نشریه تایمز نیز دست به چنین کاری زده و این خبر را به نقل از دو کارمند اپل که خواسته اند نامشان فاش نشود مطرح نموده.

آنچه ما دقیقا نمی دانیم این است که جایگذاری یک دکمه توکار درون نمایشگر روی آیفون چه شکل و شمایلی به آن خواهد بخشید و شاید بهترین راه برای رسیدن به درک درست در این رابطه آن باشد که نگاهی به محصولات اندرویدی موجود در بازار بیاندازید که چنین مشخصه ای دارند و در آنها دکمه هوم جای خود را به نواری داده که در پایین نمایشگر قرار دارد.

نکته دیگری که هنوز مشخص نشده این است که آیا تاچ آی دی هم به نوعی در بخش جلویی آیفون بعدی در نظر گرفته می شود یا اینکه به محدوده دیگری منتقل خواهد گردید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Alireza omid
    Alireza omid | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    اما خیلی دار تغییر میکنه
    شاید وسط این تغییرات ارزشش رو از دست بده!

  • mojtaba fouladi
    mojtaba fouladi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    با توجه به تغییراتی که تو دکمه home داده شده بعیده که سال بعد بخواد تغییری بده چون به هر حال برای تغییرات جدید وقت و هزینه صرف شده و تحقیقاتی انجام دادن که قطعا این موارد برای استفاده یک سال نیست و نمیان سال بعد کلا کنار بذارنش

  • | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    منکه فکر نمیکنم حالا حالا ها بشه اینکارو کرد

  • yazdi
    yazdi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    جالبه بعد از برداشتن جک 3.5 حالا میخان دکمه هوم رو بردارن کم کم طوری میشه که اجر تحویل مشتری بدن

مطالب پیشنهادی