ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل نسخه نهایی iOS 10 را منتشر کرد

اپل شب گذشته از نسخه دهم iOS پرده برداشت و اکنون دستگاه هایی که از آن پشتیبانی می کنند می توانند با دریافت این نسخه، به جدیدترین ویژگی های نرم افزاری که اپل برای ابزارهایش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

اپل شب گذشته از نسخه دهم iOS پرده برداشت و اکنون دستگاه هایی که از آن پشتیبانی می کنند می توانند با دریافت این نسخه، به جدیدترین ویژگی های نرم افزاری که اپل برای ابزارهایش در نظر گرفته، دسترسی داشته باشند.

نسخه دهم از پلتفرم مذکور را می توان بزرگترین به روز رسانی آن دانست. از یک سو iMessage ظاهری متحول شده پیدا کرده و حالا می توانید استیکر، اپ و بازی ها را در آن مورد استفاده قرار دهید و از طرف دیگر دستیار مجازی اپل ملقب به «سیری»، اکنون قادر است با اپلیکیشن های شخص ثالث هماهنگی یابد. بر اساس همین هماهنگی، می توانید از سیری در خواست داشته باشید تا اقداماتی را برای شما در یک اپلیکیشن خاص انجام دهد. (البته اکنون تعداد اپ هایی که از سیری به این شکل پشتیبانی می کنند اندک است و در آینده این ویژگی به اپلیکیشن های بیشتری می آید.)

اگر در کنار آیفون خود مک هم دارید، اپل یک «کلیپبورد یونیورسال» را برای شما تدارک دیده است. به این شکل که می توانید تصویر یا متنی را روی کامپیوتر یا موبایل خود کپی کرده و سپس در دستگاه دیگر آن را بچسبانید، بدون اینکه نیاز به اتصال دستگاه ها با کابل باشد.

در این میان ولی ظاهر خود سیستم عامل iOS تغییرات زیادی نداشته و صرفاً می توانید در «لاک اسکرین» برخی ویجت های تازه را در کنار چند قابلیت دیگر داشته باشید اما زمانی که وارد محیط کاربری می شوید، بیشتر عناصر مانند گذشته هستند. البته نباید از یاد برد که اپل در این نسخه از iOS تمام تلاش خود را به کار برده تا قابلیت «3D Touch» را به یک ویژگی پویاتر بدل سازد. برای مثال کاربران آیفون می توانند در اعلانات خود نیز از 3D Touch استفاده کنند.

کاربران آیفون ۵ (موبایلی که در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد) و همچنین کاربرانی که از مدل های بالاتر آیفون استفاده می کنند اکنون قادر به دریافت این آپدیت رایگان هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • hamid bohlooli
    hamid bohlooli | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    سلام به همه , دوستان قبل از آپدیت حتما بکاپ بگیرید من دیشب آپدیت از طریق OTA کردم و وسط آپدیت گوشی خاموش شد مجبور شدم فریمور رو با حجم 2,4 گیگ دانلود کنم و آپدیت کردم تا گوشیم بالا اومد , الان تنها مشکلی که دارم مشکل باطری هست که عملیات شارژ گوشی رو کند پیش میره تاکید میکنم که خیلی کند شده پس فعلا دست نگه دارید .

  • Hossein_Nadim
    Hossein_Nadim | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    آپ شدیم رفت
    دیشب روی ps4 و الان روی ios
    ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی