ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Mi 5s شیائومی از تکنولوژی Sense ID کوالکام بهره خواهد گرفت [شایعه]

با استناد به اطلاعات و شایعات لو رفته از Mi 5s شیائومی می توان گفت که این محصول بعد از عرضه بی شک به عنوان یکی از پیشرفته ترین اسمارت فون های بازار شناخته خواهد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

با استناد به اطلاعات و شایعات لو رفته از Mi 5s شیائومی می توان گفت که این محصول بعد از عرضه بی شک به عنوان یکی از پیشرفته ترین اسمارت فون های بازار شناخته خواهد شد.

چندی پیش دستگاه مورد بحث گواهینامه آنتوتو را دریافت کرد که گزارش منتشر شده در این باره حاوی پاره ای اطلاعات در مورد آن بود و حالا خبر دیگری در این باره به بیرون درز کرده که براساس آن، این موبایل از اسکنر اثرانگشت التراسونیک کوالکام موسوم به Sense ID بهره خواهد گرفت.

منبع این خبر که از اعضای تیم IHS Technology بوده ادعا می کند اسکنر اثرانگشت یاد شده درست در زیر شیشه نمایشگر موبایل تعبیه خواهد شد و در این صورت، چنین اتفاقی برای نخستین بار است که در صنعت موبایل رخ می دهد.

در تایید همین خبر نیز چندی پیش تصویری از چین به بیرون درز کرد که اسکنر یاد شده را در عمل و در حال استفاده نمایش می دهد و نکته مهم در تصویر آن است که به موبایل Mi 5s شیائومی نیز در آن اشاره می شود.

در هر صورت اگر عکسی که در ادامه خواهید دید صحت داشته باشد، آنگاه موبایل آتی شیائومی اولین دستگاهی خواهد بود که بدون دکمه فیزیکی هوم و با این چینش به بازار ارائه خواهد گردید.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که این موبایل طبق شایعات منتشر شده قبلی از یک نمایشگر فول اچ دی بهره خواهد گرفت و انتظار می رود که درست مانند مدل Mi 5 نمایشگری با ابعاد 5.15 اینچ را در دل خود جای داده باشد.

توان پردازشی دستگاه هم از چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام تامین می گردد که چهار هسته دارد و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 را در دل خود جای داده.

Xiaomi-Mi-5-Qualcomm-Sense-ID-leak_1-800x600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی