ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم «پروژه زیرو» گوگل مسابقه ای برای باگ یابی با جایزه ای 200 هزار دلاری برگزار می کند

تیم «پروژه زیرو - Project Zero» گوگل که با هدف بالا بردن امنیت وب برای تمام کاربران تشکیل شده، به تازگی در بلاگ رسمی خود خبر از برگزاری مسابقه ای در زمینه باگ یابی داده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

تیم «پروژه زیرو - Project Zero» گوگل که با هدف بالا بردن امنیت وب برای تمام کاربران تشکیل شده، به تازگی در بلاگ رسمی خود خبر از برگزاری مسابقه ای در زمینه باگ یابی داده که نفرات اول، دوم و سوم در آن جایزه هایی ارزشمند دریافت خوهند کرد؛ در واقع مبالغ 200 هزار دلار، 100 هزار دلار و 50 هزار دلار به عنوان جایزه به نفرات اول تا سوم تعلق می گیرد.

تیم پروژه زیرو می گوید که قصد دارد با برگزاری این رقابت، روند دنباله دار برگزاری مسابقه های باگ یابی را ادامه دهد؛ چرا که گوگل با برگزاری این دست از مسابقات به نتایج بسیار خوبی دست یافته و توانسته باگ های بسیار مهمی را از بین ببرد.

با توجه به اینکه جوایز سخاوت مندانه ای برای شرکت کنندگان مسابقه در نظر گرفته شده، انتظارات تیم پروژه زیرو نیز از این افراد بسیار بالاست. در واقع این تیم در بلاگ خود گفته که تیم های برتر باید بتوانند آسیب پذیری بزرگ یا زنجیره ای از باگ ها را بیابند که نه تنها امکان اجرای کدهای مختلف روی چند دستگاه اندرویدی را از راه دور فراهم می آورد، بلکه تنها به کمک شماره تلفن دستگاه یا ایمیل ثبت شده در آن صورت پذیرد.

این رقابت که از امروز آغاز شده، قرار است شش ماه به طول انجامد. این بازه زمانی شش ماهه ممکن است در نگاه اول بسیار طولانی جلوه کند اما حقیقت امر آن است که شرکت کنندگان باید پیش از یافتن زنجیره باگ ها یا آسیب پذیری های بزرگ، زیرساخت های لازم را کشف یا پیاده سازی کرده و سپس وارد عمل شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی