ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو برابر شدن سرعت اینترنت کاربران خانگی تا پایان سال

برات قنبری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته است: «در راستای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی، سرعت دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت تا پایان سال به ۴ مگابیت بر ثانیه می رسد». وی با اشاره ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

برات قنبری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته است: «در راستای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی، سرعت دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت تا پایان سال به ۴ مگابیت بر ثانیه می رسد».

وی با اشاره به برنامه های انجام شده در جهت اجرای پروژه ی «افزایش سطح دسترسی کاربران با سرعت ۲۰ مگابیت برثانیه در شبکه ی ملی اطلاعات و حمایت از توسعه ی مراکز داده» اظهار داشته است: «زیرساخت های شبکه ی دسترسی به اینترنت از جمله زیرساخت های فیبرنوری و شبکه ی انتقال در حال آماده سازی است».

قنبری با اشاره به جریان داشتن تلاش ها برای تکمیل امنیت زیرساخت های شبکه ی ارتباطی کشور ادامه داده است: «بر اساس منشور ستاد اقتصاد مقاومتی، موضوع افزایش سطح دسترسی کاربران نهایی به اینترنت پرسرعت مدنظر قرار گرفته است که در این راستا، تکمیل زیرساخت های مربوط به شبکه ی دسترسی در حال انجام است».

معاون وزیر ارتباطات با تأکید بر اینکه برابر اهداف برنامه ی پنجم توسعه، ۶۰ درصد خانوار های ایرانی باید از اینترنت پرسرعت بهره مند شوند، اضافه کرد: «مطابق با این برنامه، تا پایان سال باید این هدف محقق شود و ما نیز از لحاظ اهداف کمی به دنبال رسیدن به این رقم هستیم».

به گفته ی قنبری، مطابق با برنامه ریزی به عمل آمده، تا پایان سال جاری سرعت اینترنت کاربران خانگی به ۴ مگابیت بر ثانیه افزایش خواهد یافت. در همین حال در برنامه ی ششم توسعه این میزان افزایش می یابد تا در نهایت، هدفگذاری برای چندین برابر سرعت محقق شود.

وی با اشاره به متوسط سرعت ۲ مگابیت بر ثانیه ای کاربران به اینترنت، تأکید کرده: «با آماده سازی زیرساخت ها، پیش بینی می شود تا پایان امسال، توان سرویس دهی اینترنت در دو بخش اینترنت ثابت و اینترنت همراه تا سرعت ۴ مگابیت بر ثانیه فراهم می شود».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Me.n.KHOF4SH
    Me.n.KHOF4SH | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    چه جکای قشنگی. من اینترنت مثلا پرسرعت 16 مگ هایوب خریدم، آوردن سرعتشو رو 4 مگ میگن کشش نداره مخابرات به ماهم ربط نداره! مخابراتم میگه پوشش و خدمات ما فقط بوق خوردن تلفنه. ADSL به ما ربطی نداره! از تمام کسانی که میشناسم ADSL گرفتن هیچکسی خطش کامل رو 16 یا حتی 8 مگ آپ نشده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی