ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شبکه اجتماعی یوتوب از امروز رسما آغاز به کار کرد

یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و تغییر جدیدی که در ساختار این سرویس اشتراک ویدئو انجام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و تغییر جدیدی که در ساختار این سرویس اشتراک ویدئو انجام گرفته به خوبی این موضوع را تصدیق می کند.

بعضی از کانال های یوتوب اخیرا به تبی تحت عنوان Community مجهز شده اند، جایی که یوتوبرها می توانند بدون نیاز به بارگذاری ویدئو پیام هایشان را به گوش مخاطبین خود برساند. این قابلیت ممکن است که به حذف ژانر فرعی Announcement برای ویدئوها منجر شود، چرا که یوتوبرها می توانند بدون نیاز به فشردن دکمه Upload برای دنبال کنندگان خود پیام های متنی بنویسند.

نکته دیگر اینکه کاربران یوتوب با وجود این شبکه اجتماعی داخلی دیگر نیازی به اپلیکیشن های دیگری مثل توییتر و فیسبوک برای برقراری ارتباط نیاز نخواهند داشت و می توانند تمام صحبت هایشان را در همان محیط یوتوب انجام بدهند.

youtube-community-tab-w600

یکی از کانال های مشهور و پرطرفدار یوتوب که به تازگی دارای تب Community شده کانال Vlogbrothers است که می توانید با مراجعه به این لینک، قابلیت های بخش Community را در آن مشاهده کنید.

صاحبان کانال ها می توانند علاوه بر متن، عکس های ثابت و گیف و ویدئوهای زنده را هم در بخش Community برای مخاطبین خود ارسال کنند. همچنین امکان دریافت نوتیفیکشن برای اعلام بارگذاری پست جدید در کانال ها هم برای مشترکین آن ها فراهم شده است:

youtube-community-subscribe-w600

مطمئنا آغاز به کار این بخش با استقبال خوب کاربران یوتوب مواجه خواهد شد، چرا که برای بحث و گفتگو در مورد ویدئوها و موضوعات مختلف به شبکه های اجتماعی و پیام رسان های دیگر احتیاج نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    الانه که ایرانیا بریزن توش پیج فیک بسازن و گند بزنن به این سایت

  • farsam
    farsam | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    خب شما چرا اخبار چیزایی مث یوتیوب توئیتر و فیسبوک و امثالهم رو زحمت میکشید ترجمه و ویرایش میکنید ؟!!!
    خب داخل ایران ک اینا فیلتر کمتر از ۵درصد از افراد داخل ایران حالشو دارن با فیلترشکن ازاینا استفاده کنن.بعد هم من میخوام بدونم ایا فیلتر شکن مصرف نت رو بالا میبره ؟؟؟

    • Amir
      Amir | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

      نه، در حالت عادی فقط سرعت رو کاهش میده که اگر شما از یک فیلتر شکن قوی استفاده کنید خیلی محسوس نیست.
      ولی بعضی از فیلتر شکن ها با نمایش فیلم و تبلیغات کسب درآمد میکنند که در اون صورت، بله ولی خیلی زیاد نیست

    • SM
      SM | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

      شک نکن اطلاعاتی این بین جابجا میشه مخصوصا نظیر برنامه هایی مثل سایفون و...!

مطالب پیشنهادی