ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت دیگر مشغول توسعه دستبندی به همراه سیستم عامل ویندوز 10 نیست

گجت های «مایکروسافت بند» و «مایکروسافت بند 2» شاید در ظاهر، ویندوز 10 را به اجرا در بیاورند، اما این مسئله حقیقت ندارد و دو گجت مورد اشاره صرفاً از یک فرمور بهره می برند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

گجت های «مایکروسافت بند» و «مایکروسافت بند 2» شاید در ظاهر، ویندوز 10 را به اجرا در بیاورند، اما این مسئله حقیقت ندارد و دو گجت مورد اشاره صرفاً از یک فرمور بهره می برند. در همین راستا تا به امروز گفته می شد که دستبندهای بعدی مایکروسافت احتمالاً به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز باشند اما وب سایت ZDNet اخیراً گزارش کرده که اهالی ردموند دیگر چنین هدفی را دنبال نمی کنند.

بنابر گزارش ها، گروهی که مسئولیت این پروژه را برعهده داشته، چند هفته پیش منحل شده و طبیعتاً هنوز مشخص نیست تکلیف مدل های جدید مایکروسافت بند چه خواهد بود. در هر صورت، کمپانی ردموندی اخیراً بیانیه ای منتشر کرده و گفته:

ما به سرمایه گذاری و ابداعات جدید در پلتفرم Health خود ادامه می دهیم که در دسترس تمام سخت افزارها و اپلیکیشن های شرکایمان روی ویندوز، iOS و اندروید قرار دارد. ما همچنین به فروش مایکروسافت بند 2 نیز ادامه می دهیم و عمیقاً متعهد هستیم تا از مشتریان حمایت کرده و دست به نوآوری های بیشتری در حوزه پوشیدنی ها بزنیم.

در این بیانیه، مایکروسافت گفته که به پشتیبانی از پلتفرم نرم افزاری Health ادامه خواهد داد اما بدیهی است که هیچ سخنی در رابطه با سرمایه گذاری روی دستبندهای جدید به میان نیامده است. ضمناً اشاره به متعهد بودن نسبت به پشتیبانی از مخاطبان و دست زدن به نوآوری های بیشتر در حوزه پوشیدنی، چیزی نیست که بتوان با عینک خوشبینی به آن نگاه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی