ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل سامسونگ منفجر شده در دست کودک شش ساله، گلکسی نوت 7 نبوده است

طی چند هفته اخیر گزارش های زیادی درباره انفجار باتری گلکسی نوت 7 و خسارات به بار آمده از سوی آن شنیده شده است اما یکی از دلخراش ترین گزارش ها مربوط به کودکی شش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

طی چند هفته اخیر گزارش های زیادی درباره انفجار باتری گلکسی نوت 7 و خسارات به بار آمده از سوی آن شنیده شده است اما یکی از دلخراش ترین گزارش ها مربوط به کودکی شش ساله بود که ظاهراً موبایل گلکسی نوت 7 در دستانش منفجر شد. اگرچه این خبر کماکان ناراحت کننده است، اما به نظر می رسد که موبایل مورد اشاره گلکسی نوت 7 نبوده است.

با توجه به ماهیت ماجرا و اینکه موبایلی که بارها به صورت رسمی فراخوان تعویض آن به انتشار رسیده، بسیاری از رسانه ها به سپردن دستگاه به یک کودک شش ساله انتقاد کردند؛ اما حالا به نظر می رسد که اوضاع نسبت به گزارش های پیشین متفاوت بوده است. گزارش نخست که موبایل مورد اشاره را گلکسی نوت 7 می خواند، از سوی نیویورک پست منتشر شد و به نظر می رسد این خبرگزاری اطلاعات خود را از سوی پدربزرگ کودک به دست آورده بوده است.

با این همه حالا NBC New York گزارشی به انتشار رسانده که تصویر جدیدی برای داستان ترسیم می کند. پیش از هرچیز، برخی از اطلاعات همچنان مثل سابق هستند: بنابراین یک موبایل سامسونگ واقعاً منفجر شده و کودکی شش ساله از این موضوع آسیب دیده است. اما به گفته مادر پسربچه، موبایلی که هنگام استفاده توسط فرزند وی منفجر شده، Galaxy Core Prime بوده است.

با توجه به جریانات چند وقت اخیر گلکسی نوت 7 و نیز انتشار گزارشاتی درباره انفجار و آتش سوزی یک واحد گلکسی اس 7 اج که آسیبی جدی به دارنده خود وارد کرد، حالا بسیاری از مردم نسبت به امنیت و دوام باتری های سامسونگ مردد هستند. حال باید دید که انفجار باتری دستگاه های مختلف سامسونگ چه پیامدی برای کمپانی به همراه خواهد داشت و آیا کره ای ها پس از تعویض واحدهای نوت 7 می توانند بالاخره نفسی راحت بکشند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    مشکل باطری نیس مشکل خود سامسونگه که افتضاح گوشی میسازه ...

  • م
    م | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    ? این منفجر شدنا مشکوکن همشون یه دوتا نوت 7 پوکید ملت فهمیدن تو شارژ میترکه میزارن زیر پتو میزنن تو شارژ یا میزارن تو ماشین زیر نور خورشیو میزنن توشارژ خو کدوم احمقی گوشیشو میزنه تو ماشین برا شارژ و ولش میکنه میره؟حالا اینا هیچی

    این گوشی?چرا؟ بعد بیست سال یادش امد بترکه؟یا نسخه جدیدشه

    این ترکیدنا برا هر گوشی پیش میاد قابل توجه شما برا ایفون هم پیش امده

    درکل هرکی نره نوت7 پس نده احمقه
    الان دونفر نگن از کجا بفهمه کسی که نوت 7 میخره حتما از یه جایی میفهمه غیر اینکه بره فضا بدون اینترنت نفهمه تو بری اینستا میفهمی که نوت 7 میترکه الان مردم تو روستا هم میدونن نوت7 میترکه دیگه حرف الکی نزنید

  • Homauon
    Homauon | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    http://www.akalaz.com/Article135/افزایش-آمار-فروش-Galaxy-Note-7-برخلاف-انتظار.html
    دوست عزیز اصلا اینطور نیست آمار افزایش درخواست گلکسی نوت ۷ برخلاف انتظار عجب طرفدارایی داره

  • علیرضا
    علیرضا | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    خو سامسونگ اومده یه پولی داده به پدر بزرگ گفته به رسانه ها بگو گوشی نوت7 نبوده...در صورتی که نوت 7 بوده...برای اینکه سابقه گوشیش خراب نشه و همچنین اسم مثلا پر ابهت سامسونگ???

  • Majid
    Majid | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    سخن شما کاملا درسته.یه کمپانی دنبال زمین زده سامسونگ.? ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی