ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی نیروهای خود در لندن و سن دیگو را اخراج می کند

استودیوهای جهانی برند پلی استیشن در حال کوچک و کوچک تر شدن هستند. سونی اخیرا تعدادی از کارمندان دو استودیو خود در شهرهای لندن و سن دیگو را اخراج کرد تا با تمرکز بیشتری به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

استودیوهای جهانی برند پلی استیشن در حال کوچک و کوچک تر شدن هستند. سونی اخیرا تعدادی از کارمندان دو استودیو خود در شهرهای لندن و سن دیگو را اخراج کرد تا با تمرکز بیشتری به تولید محصولات مناسب بپردازد.

البته سونی تاکید دارد که این مسئله در زمینه بازی سازی امری طبیعی است و پس از اتمام یک سری دوره های خاص، تعدادی از نیروها که دیگر نیازی به حضورشان نیست تعدیل می شوند تا در بخش های دیگر شرکت یا کمپانی های دیگر مشغول به فعالیت شوند.

پلی استیشن وی آر ماه آینده عرضه می شود و بازی The London Heist از استودیو لندن این کمپانی تقریبا آماده عرضه شده. به همین سبب، شرکت وارد چرخه جدیدی شده تا آماده طرح ریزی و ساخت بازی جدید خود شود.

با این حال، تیم سازنده MLB The Show و Guns Up در استودیو سن دیگو با قدرت کار خود را انجام می دهند و بخش دیگری از تیم تعدیل شده است.

استودیو سن دیگو بیشتر با عنوان The Mark of Kri که سال 2002 برای پلی استیشن 2 ساخت شناخته می شود و اخیرا نیز بازی LiitleBigPlanet Karting را توسعه داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی