ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا گلکسی اس ۸ را زودتر از موعد مقرر معرفی می کند

براساس اعلام تحلیلگران موسسه KB Investment & Securities سامسونگ این روزها به شدت تحت فشار است تا اسمارت فون مهم بعدی اش [احتمالا با نام گلکسی اس ۸] را زودتر از موعد همیشگی اش روانه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

براساس اعلام تحلیلگران موسسه KB Investment & Securities سامسونگ این روزها به شدت تحت فشار است تا اسمارت فون مهم بعدی اش [احتمالا با نام گلکسی اس ۸] را زودتر از موعد همیشگی اش روانه بازار نماید تا از این طریق به نوعی زیان های وارده از فراخوان نوت ۷ را جبران نماید.

یکی از این تحلیلگران باور دارد که عرضه گلکسی اس ۸ تا پایان فصل نخست از سال آتی (که زمان همیشگی رونمایی از عضو جدید خانواده گلکسی اس هم به شمار می رود) ممکن است به نوعی تاثیر منفی روی کسب و کار این شرکت کره ای در حوزه موبایل داشته باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرده که معرفی زود هنگام عضو جدید این خانواده «واقع بینانه ترین راهکار» برای باز پسگیری اعتبار و جبران خسارت های مالی فراخوان اخیر سامسونگ خواهد بود.

البته حرف های این فرد در هیج نشریه منتشر نشده بود، اما با کمی تامل در مورد آن روشن است که سامسونگ قادر خواهد بود با معرفی یک محصول تازه و معطوف نمودن حواس مخاطبان به آن، شرایط را به نفع خود تمام کرده و نظر کاربران و تحلیلگران را به نفع خود تغییر دهد.

این را هم اضافه کنیم که احتمالا جمعی از کاربران نسبت به عرضه زود هنگام این محصول کمی محتاط عمل خواهند کرد و این نگرانی در ذهنشان شکل می گیرد که مبادا عجله سامسونگ در معرفی گلکسی اس ۸ باعث تجمیع مشکلات نوت ۷ در آن شده باشد.

از دیدگاه سامسونگ نیز قطعا سرمایه گذاری برای توسعه و ساخت یک محصول جدید به مراتب مقرون به صرفه تر از صرف هزینه برای تثبیت مجدد جایگاه نوت ۷ در بازار خواهد بود.

گفتنی است که براساس اعلام منابع مطلع سامسونگ کار تامین نمایشگرهای خمیده برای موبایل پرچمدار بعدی اش یعنی گلکسی اس ۸ را آغاز کرده و ظاهرا در نظر دارد به تولید مدل فلت از موبایل های خود برای همیشه پایان دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • محمد امین زائری
    محمد امین زائری | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    whois next?

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    خخخخ سامسونگ مسخره دروغگو باز میخوای زودتر بدی بیرون سود کنی اخه یکی نیست بهت بگه درس عبرت نشدش برات محصولتو زودتر ندی بیرون بی ابرو نشی فکرکردی با گند نت 7 کسی سمت اس8 میره انقدر گوشی های خوش ساختر و بهتر از اس8 هست که حد نداره نسل جدید الجی شیائومی وان پلاس اوپو میزو اپل از اس8 خیلی ارزش هریدن بیشتری دارن همین نت 7 تو یک سایت گفت قیمت تمام شدش برای کارخونه 205 دلاره به شمای خریدار میده 700دلار یعنی یک گوشی میخری سود 3تا گوشی رو میبره بعد میخواد ثروتمند نباشه بقیه شرکتا مثل وان پلاس شیائومی اوپو میزو سودکمی میکشن تا مشتری بدونه این گوشی قیمت واقعیش زیاد نیست

    • حسین معصومی
      حسین معصومی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

      اصلا‌قابلیت های note 7 رو میدونی اگه‌نوت ۷ مشکل انفجار نداشت الان همه رو شکست میداد

  • امیر
    امیر | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا دیگه مسخره شده. به چند ماه نکشیده زود پرچمدار میدن! این خوب نیس اصن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی