ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزینه های قابل شخصی سازی و نمایش بهتر ایمیل های تعاملی به اپلیکیشن Gmail می آیند

کمپانی گوگل به تازگی اعلام کرده که اپلیکیشن ایمیل محبوب خود، یعنی Gmail را روی هر دو پلتفرم موبایل و دسکتاپ به روزرسانی کرده و این آپدیت جدید، بسیاری از بخش های اپ را دستخوش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

کمپانی گوگل به تازگی اعلام کرده که اپلیکیشن ایمیل محبوب خود، یعنی Gmail را روی هر دو پلتفرم موبایل و دسکتاپ به روزرسانی کرده و این آپدیت جدید، بسیاری از بخش های اپ را دستخوش تغییر نموده و آن را با بهبودهای فراوانی مواجه کرده است.

اولین و مهم ترین نکته ای که در به روزرسانی اخیر جیمیل به چشم می خورد، تغییر فرمت آن است که سبب می شود از این پس فرمت ایمیل ها در اپلیکیشن اهالی مانتین ویو شکلی کارآمدتر به خود بگیرد؛ این مسئله از آن جهت اهمیت دارد که بسیاری از ایمیل ها کماکان با فرمت نمایشگر دسکتاپ سازگاری داشتند و خواندن آنها روی موبایل می توانست دشوار باشد.

Gmail1-w600

در همین راستا، خبر خوب این است که آخرین ورژن Gmail از ایمیل هایی که با ساختار تعاملی ایجاد شده اند پشتیبانی می کند و محتویات این ایمیل ها به خوبی روی هر نمایشگری با هر اندازه ای در مقابل دیدگان کاربر قرار می گیرند؛ حتی روی نمایشگر کوچک موبایل های هوشمند.

علاوه بر این، گوگل گفته که از این پس، متون، لینک ها و دکمه های مختلف با اندازه ای بزرگتر به نمایش در می آیند تا کاربر تجربه مطالعه بهتری کسب کند و در عین حال، مشکلی با انتخاب گزینه ها روی نمایشگرهای کوچکتر وجود نداشته باشد. ضمناً آن دسته از افرادی که ایمیل های خود را روی دسکتاپ مطالعه می کنند نیز، بهبودهایی را شاهد خواهند بود؛ چرا که ایمیل های طراحی شده برای موبایل، می توانند با نمایشگرهای بزرگتر هم سازگاری داشته باشند.

Gmail-w600

گوگل همچنین اعلام کرده که کاربران می توانند از این پس از جستارهای CSS در جیمیل بهره گیرند تا مطمئن شوند که فرمت ایمیل به شکل دلخواهشان در آمده است. علاوه بر این اهالی کوپرتینو گزینه های شخصی سازی زیادی شامل امکان تغییر عرض، چرخش و رزولوشن اپلیکیشن را خواهند داشت تت فرمتی بهینه برای تمام دیوایس هایشان فراهم آورند.

این به روزرسانی جدید هنوز در دسترس قرار نگرفته اما به گفته گوگل، تا دو هفته دیگر عرضه می شود و تمام کاربران قادر خواهند بود از قابلیت های جدید آن بهره گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی