ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل F4S برند ۳۶۰
تکنولوژی

رویت موبایل F4S برند ۳۶۰ در اسناد رگولاتوری کشور چین

شرکت کیکو (QiKU) از آن دست برندهای تازه ورد چینی در بازار تلفن های هوشمند است که کمتر کسی نام آن را شنیده. اولین موبایل های این کمپانی در سال قبل روانه بازار شدند. حال مدتیست ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

شرکت کیکو (QiKU) از آن دست برندهای تازه ورد چینی در بازار تلفن های هوشمند است که کمتر کسی نام آن را شنیده. اولین موبایل های این کمپانی در سال قبل روانه بازار شدند.

حال مدتیست کیکو نام برند خود را به ۳۶۰ تغییر داده و از آن زمان با موبایل های نسبتاً قدرتمند و خوش قیمتی چون  F4 Pro، F4 و N4 کار خود را در سال جاری ادامه داده است. حالا موبایل دیگری از این برند با نام F4S در اسناد TENAA رویت شده است.

موبایل F4S شرکت ۳۶۰ را می بایست یک میان رده تمام عیار در نظر گرفت که مجهز به یک باتری نسبتاً بزرگ ۳۹۲۰ میلی آمپری غیر قابل تعویض است.

نمایشگر تمام اچ دی این تلفن هوشمند ۵.۵ اینچ اندازه دارد و در کنار چیپست ۶۴ بیتی هشت هسته ایMT6753 مدیاتک، از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. البته برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی می توان از کارت حافظه microSD نیز تا سقف ۱۲۸ گیگابایت استفاده نمود.

در بخش امکانات تصویربرداری و عکاسی هم کمپانی ۳۶۰ یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین عقب و سنسوری ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی در نظر گرفته است.

بهره مندی از سنسور اثر انگشت در زیر لنز دوربین اصلی، و همچنین اندروید ۶ و رابط کاربری اختصاصی شرکت سازنده، دیگر به یک استاندارد در میان موبایل های چینی بدل شده است.

موبایل F4S با بدنه فلزی خود ۱۶۷ گرم وزن دارد و به نظر می رسد تنها در رنگ طلایی قابل خریداری باشد.

360-F4S-TENAA_3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shrek
    shrek | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    جالبه برای همون شرکتی هست که آنتی ویروس 360 هم میسازه

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    این مدلا که فقط برای بازار چین هست و اینجاها اصلا نمیشه پیداش کرد چرا مشخصات این گوشیارو می نوسیسن

مطالب پیشنهادی