ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Vault؛ محافظ قدرتمند فایل های خصوصی در تمام پلتفرم ها

اینترنت این روزها پر شده از سایت های فیشینگ، اپلیکیشن های تقلبی و بدافزارهایی که به هر طریقی دنبال نفوذ به اطلاعات شخصی افراد هستند. طبیعتا اگر در چنین اوضاعی تمهیدات امنیتی لازم را برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

اینترنت این روزها پر شده از سایت های فیشینگ، اپلیکیشن های تقلبی و بدافزارهایی که به هر طریقی دنبال نفوذ به اطلاعات شخصی افراد هستند. طبیعتا اگر در چنین اوضاعی تمهیدات امنیتی لازم را برای گجت های هوشمندتان در نظر نگیرید، فاجعه رخ می دهد و خصوصی ترین اطلاعات تان به دست افراد سودجو خواهد افتاد.

اگر نمی خواهید قربانی چنین مسائلی باشید، اپلیکیشنی Vault کمپانی امنیتی NQ محافظت قدرتمندی را برایتان تضمین می کند. با بهره گیری از الگوریتم های رمزنگاری، Vault می تواند خصوصی ترین محتوای موجود در تلفن های هوشمند شما را از دسترس هکرها و بدافزارها پنهان نگه دارد.

Vault 1-w600

با داشتن Vault می توانید تقریبا روی هر چیزی قفل بگذارید؛ از اپلیکیشن های نصب شده در سیستم عامل گرفته تا مخاطبین، پیامک ها و فایل های مالتی مدیا. حتی بوکمارک های مرورگرتان هم شامل محافظت این اپلیکیشن می شوند.

به لطف رابط کاربری صاف و ساده این اپ، فرآیند قفل گذاری و بازگشایی فایل ها بیشتر از چند اشاره ساده از شما زمان نمی گیرد. برای ورود به Vault می توانید یک رمز اصلی در حکم شاه کلیدی برای ورود به برنامه در نظر بگیرید.

گذاشتن این رمز سبب می شود که نفوذ به حریم امن اپلیکیشن کار آسانی برای هکرها نباشد. برای هر چه پیچیده تر کردن اوضاع برای نفوذ افراد حتی می توان آیکن Vault را از محیط سیستم عامل مخفی کرد، یا اینکه با ساخت چند گاو صندوق دیجیتالی تقلبی کاری کرد که فرد نفوذ کننده برای تشخیص مورد اصلی گمراه شود.

Vault 2-w600

حتی اگر شخصی موبایل تان را برداشته و فقط برای نفوذ به محتوای خصوصی شما تلاش کند، Vault سیستمی دارد که می تواند با دوربین سلفی از چهره آن فرد برایتان عکس بگیرد. این عکس در حافظه اپلیکیشن ذخیره می شود و در صورت سرقت دستگاه قابل دسترسی و بازگردانی است.

Vault برای کاهش احتمال نفوذپذیری وظیفه محافظتش را کاملا آفلاین و مستقل از اینترنت انجام می دهد، هر چند که در صورت تمایل می توانید از فایل های مهم تان در فضای ابری امن شرکت NQ نسخه پشتیبان هم بگیرید.

تمهیدات امنیتی که به آن ها اشاره کردیم سبب شده اند که Vault در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین محصولات حفاظت از حریم خصوصی در سراسر دنیا باشد. از این اپلیکیشن می توانید به رایگان در پلتفرم های iOS، اندروید و ویندوزفون استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که برخی امکانات ویژه Vault مثل تصویربرداری از فرد نفوذ کننده و ایجاد رمزهای عبور تقلبی نیازمند ارتقای اپ به نسخه پرمیوم هستند.

Vault

Vault

سازنده: .NQ Mobile Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 26.5 / 6.7 / 2.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • maedeh ansari
    maedeh ansari | ۴ دی ۱۴۰۱

    چرا عکس ها و ویدیوها پاک شده؟ چکاری باید انجام داد تا برگرده؟؟؟

    • Reza_yosef
      Reza_yosef | ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

      خب تونستین برگشت بدین

  • aryan00
    aryan00 | ۲ آبان ۱۴۰۱

    سلام خسته نباشید
    من دستم خورد برنامه حذف شد هرچی فیلم و عکس داخل برنامه بود نیست الان من چیکار کنم چطوری فیلم هام عکس هام برگردونم خیلی برام مهم هستن لطفا کمکم کنید
    باتشکر

  • پیام سینا
    پیام سینا | ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

    دلیل پاک شدن خود بخود فایل دراین برنامه چیه؟آیاامکان بازگرداندن عکس و فیلم های رمزدار این برنامه هستظ؟

  • پیام سینا
    پیام سینا | ۱۰ اسفند ۱۴۰۰

    دلیل خود بخود پاک شدن فایلها ازاین برنامه چیه؟

    • Reza_yosef
      Reza_yosef | ۲۳ بهمن ۱۴۰۱

      میشه عکسارو برگشت داد تو رو خدا جواب بدین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی