ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت اسکایپ در اندروید
تکنولوژی

عرضه آپدیت جدید برای پیام رسان اسکایپ در اندروید

مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن پیام رسان محبوب خود در پلتفرم اندروید را به روز رسانی کرده است. با این آپدیت قابلیت های جدیدی به اسکایپ افزوده شده و تعدادی از باگ ها رفع شده اند. مهمترین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن پیام رسان محبوب خود در پلتفرم اندروید را به روز رسانی کرده است. با این آپدیت قابلیت های جدیدی به اسکایپ افزوده شده و تعدادی از باگ ها رفع شده اند.

مهمترین تغییر در این نسخه را باید پشتیبانی از دریافت کارت از طرف بات ها دانست. اما بات ها دقیقاً در اسکایپ چه توانایی هایی دارند؟

بات های اسکایپ عموماً به شکل کارت ها در پیام رسان شما ظاهر می شوند و اطلاعات مفیدی چون وضعیت آب و هوا یا اوضاع ترافیکی را به اطلاعتان می رسانند. شما می توانید از بات ها برای دریافت برنامه پرواز هواپیماها یا رزرو رستوران ها بهره ببرید.

عمر بات ها در اسکایپ به چندین ماه می رسد، و از آن زمان تا کنون تیم توسعه در حال افزودن قابلیت های جدید به آنها بوده اند. حالا در نسخه جدید می توان از طرف بات ها کارت دریافت کرد.

مشکل عمده ای که در نسخه جدید اسکایپ حل شده، مربوط به تغییر موقعیت دستگاه از افقی به عمودی و بالعکس در حین ضبط یک پیام ویدیویی است.

علاوه بر این ها، پایداری این پیام رسان در آن دسته از موبایل های هوشمند سامسونگ که به اندروید ۵.۱.۱ و ۶.۰.۱ مجهز هستند نیز افزایش یافته است.

آپدیت مذکور در حال حاضر و از طریق گوگل پلی برای تمام ابزارهای اندرویدی در سرتاسر دنیا در دسترس قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی