ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ شلیک نهایی

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Final Shot

com- (4)-w600

Netmarble Games که سابقه ی درخشانی در توسعه و عرضه ی بازی های شرقی دارد این بار دست به ساخت یک بازی شوتر اول شخص زده است. فاینال شات عنوانی کاملاً آنلاین بوده و یکی از پرهزینه ترین ساخته های استودیوی این استودیو به شمار می رود. اگر از انجام بازی های چند نفره روی دستگاه های همراه لذت می برید قطعاً فاینال شات را به شما معرفی می کنیم.

همانطور که گفته شد برای انجام آخرین ساخته ی استودیوی Netmarble Games باید دائماً به اینترنت متصل باشید. عمده مسابقات بازی نیز بر مبنای مد Deathmatch شکل گرفته است؛ در این مد دو تیم در مقابل هم صف آرایی کرده و در پایان یک مدت زمان محدود، هر تیمی که بتواند تعداد بیشتری از دشمنان را از سر راه بردارد، پیروز میدان است.

علاوه بر این در فاینال شات می توانید ظاهر خود و سلاح هایتان را شخصی سازی کنید و اگر تمایل داشتید برای بازی به صورت گروهی به یک کلن ملحق شوید. فاینال شات با انیمیشن های روان و سطح بصری مطلوب، می تواند یکی از بهترین تجربه های تیراندازی اول شخص روی دستگاه همراه تان باشد.

Final Shot

Final Shot

سازنده: Netmarble Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 54 مگابایت زبان:

SoulTactics

com- (6)-w600

در طی یک مبارزه ی چالش برانگیز با نشان دادن استراتژی های منحصر به فرد خود ثابت کنید که قوی ترین قهرمان روی زمین هستید. SoulTactics جدیدترین محصول Mobirix یک بازی پازل مانند در سبک استراتژی نوبتی است که در طی آن باید به جنگ دشمنان خود رفته و آنان را قلع و قمع کنید.

در طی داستان سول تاکتیکس امتیاز کسب کرده و با با باز کردن جوایز مختلف موجودات و قهرمانان قدرتمندتری را برای خود جمع کنید. در این عنوان جذاب قادر خواهید بود عرشه ی نبرد خود را شکل داده و به هنگام مبارزه قهرمانان مختلف را به جنگ با دشمنان بفرستید. علاوه بر این در سول تاکتیکس می توانید با دیگر بازیکنان در سراسر جهان به صورت کاملاً ریل تایم به انجام بازی بپردازید.

آخرین ساخته ی Mobirix یکی از بهترین بازی های استراتژی نوبتی است که می شناسیم. پس اگر از طرفداران این سبک هستید در دانلود آن تردید نکنید؛ سول تاکتیکس بی تردید نقش مؤثری در آخر هفته ی نسبتاً خنک شما خواهد داشت.

SoulTactics

SoulTactics

سازنده: mobirix قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 445/178 مگابایت زبان:

He-Man Tappers of Grayskull

com- (7)-w600

اگر عناوینی چون Astro Boy و یا Groove Planet را بازی کرده باشید پس حتماً نام استودیوی آنیموکا برندز به گوشتان خورده است. استودیویی خوش نام که سابقه و کیفیت تولیدات آن بهانه ای شد برای حضوری He-Man Tappers of Grayskull در هفت سنگ این هفته.

اگر از طرفداران بازی های ماجراجویی و نقش آفرینی روی کنسول های بازی هستید، مطمئناً عناوینی مانند He-Man می توانند شما را به وجد آورند. در He-Man Tappers of Grayskull خود را آماده کنید، چرا که این بار باید به دل توده ای عظیم از دشمنان اسکلت مانند زده و آنان را یکی پس از دیگری از پای در آورید.

در جدیدترین ساخته ی آنیموکا برندز تنها نخواهید بود و قریب به 20 استاد از جمله چهره های آشنایی چون She-Ra ،Man-At-Arms و Teela به کمک شما می آیند. در He-Man به پیش روید، آیتم های مختلف جمع کنید و در طی یک ماجراجویی هیجان انگیز به مکان های دور افتاده و مرموز سفر کنید.

He-Man Tappers of Grayskull

He-Man Tappers of Grayskull

سازنده: Animoca Brands قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 355/70 مگابایت زبان:

Vertigo Racing

com- (1)-w600

فکر کنیم با ما هم عقیده باشید که قریب به اتفاق کاربران و بازیکنان بازی های موبایل بیش از این که بخواهند یک روند معمولی را پشت سر بگذارند، خواهان به چالش کشیده شدن توسط اتفاقات گوناگون هستند. اگر به بازی های ریسینگ علاقه مندید و خود را برای چالش های مختلف آماده کرده اید Vertigo Racing جزو بهترین عناوینی است که می شناسیم.

در Vertigo Racing از بین 10 اتومبیل کلاسیک و خاطره انگیز یکی را به اختیار انتخاب کرده و وارد بازی شوید. در این بین رانندگی بر لب پرتگاه و پخش هم زمان موزیک های شنیدنی و گوش نواز می تواند ترشح آدرنالین در بدنتان را چند برابر کند. فرصت را از دست ندهید و همین حالا Vertigo Racing را برای دستگاه همراه خود دانلود کنید.

Vertigo Racing

Vertigo Racing

سازنده: CHILLINGO قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 214/83 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    کاش دوستان راجع به بازیا هم نظر میدادن ...

  • mostoul_bm
    mostoul_bm | ۲۶ شهریور ۱۳۹۵

    Digiato هفته آینده بازی Horizon Chase رو هم معرفی کن ، خیلی بازیه فوق العاده ای هست

مطالب پیشنهادی