ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایلی که نمی خواهد فراموش شود؛ HTC HD2 به اندروید نوقا آپدیت شد

پلتفرم اندروید در نوع خود بسیار عالی و منحصر به فرد است، اما حتی کمپانی معظم گوگل نیز نتوانسته بر مشکل تنوع دیوایس ها و ناسازگاری نسخه های جدید سیستم عامل با سخت افزارهای قدیمی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۰

پلتفرم اندروید در نوع خود بسیار عالی و منحصر به فرد است، اما حتی کمپانی معظم گوگل نیز نتوانسته بر مشکل تنوع دیوایس ها و ناسازگاری نسخه های جدید سیستم عامل با سخت افزارهای قدیمی فائق آید. به همین دلیل، آپدیت های نرم افزاری بسیاری از موبایل ها حتی بعد از گذشت چند ماه از تاریخ عرضه، متوقف می شود.

اما در این میان، تلفن همراهی وجود دارد که پس از چند سال، هر از گاهی به روز رسانی خوبی را دریافت می دارد. این اسمارت فون HTC HD2 نام دارد. اگر چندان با این نام آشنا نیستید، تعجب نکنید، زیرا معرفی اولیه این دستگاه به سال 2009 یعنی 7 سال قبل باز می گردد.

تلفن همراه مورد بحث در ابتدا با سیستم عامل ویندوز موبایل 6.5 عرضه شد، اما پشتیبانی و حمایت طرفداران از آن هنوز ادامه دارد و نسخه های مختلف سیستم عامل از جمله اندروید لالی پاپ، مارشملو و حتی ویندوز فون 8 و ویندوز RT برای آن پورت شدند.

حال با گذشت هفت سال، به تازگی به روز رسانی جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی نوقا نیز برای آن معرفی شده.

HTC-HD2-1

گفتنی است تلاش های فوق از سوی کاربران حرفه ای وب سایت XDA Developers انجام می شود، و البته همان طور که انتظار می رود، با این آپدیت ها نمی توان موبایل کامل و کاربردی را به دست آورد. از آنجا که HTC HD2 فقط 448 مگابایت رَم دارد، اندروید نوقا روی آن فقط قادر به برقراری ارتباط وای-فای و اجرای عملکردهای صوتی خواهد بود.

با این حال، اگرچه آپدیت نوقا برای این اسمارت فون 7 ساله کاربرد خیلی زیادی نخواهد داشت، اما این حجم پشتیبانی و علاقه از سوی کاربران و طرفدارانش ستودنی است و نشان می دهد HTC HD2 نمی خواهد به این زودی ها فراموش شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Tablighat Eghbal
    Tablighat Eghbal | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    دمش گرم !!!!!!

  • علی رشیدی
    علی رشیدی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    ایول به این گوشی ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی