ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکنون هوآوی آپید پرو را به تمسخر می گیرد [تماشا کنید]

چند هفته پیش بود که مایکروسافت در یکی از آگهی های تلوزیونی اش، آیپد پرو از اپل را به سخره گرفت و این محصول را دستگاهی نه چندان پویا توصیف کرد که در برابر سرفس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

چند هفته پیش بود که مایکروسافت در یکی از آگهی های تلوزیونی اش، آیپد پرو از اپل را به سخره گرفت و این محصول را دستگاهی نه چندان پویا توصیف کرد که در برابر سرفس پرو کارایی چندانی دارد.

اکنون شرکت هوآوی کمپین تبلیغاتی تازه ای برای «Matebook» به راه انداخته و مقایسه محصول خود با آیپد اپل را آغاز کرده؛ دستگاهی که شباهت زیادی به «سرفس پرو ۴» دارد و به نوعی دنباله روی آن است.

مانند سرفس پرو، Matebook هم در واقع یک تبلت است که می توانید در کنارش از کیبورد و قلم هوشمند استفاده کرده و آن را تبدیل به یک کامپیوتر کنید و سپس اپلیکیشن های مایکروسافت را نیز به شکل کامل در آن اجرا نمایید. مانند یک کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ.

این دقیقاً همان نقطه ایست که آیپد پرو بازی را می بازد و اکنون هوآوی در کنار مایکروسافت، تصمیم گرفته تا توجه کاربران را به همین مسئله بیشتر جلب کرده و برتری ابزارهای ویندوزی را به نمایش کشد.

از سوی دیگر باید توجه داشت که هوآوی می خواهد حضور پر رنگ تری در ایالات متحده داشته باشد و به همین دلیل پای مایکروسافت و اپل را به آگهی تازه اش باز کرده است.

قیمت «میت بوک» هوآوی از ۷۰۰ دلار آغاز می شود و این مدل به عنوان نمونه پایه، به پردازنده مرکزی Core M3 و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز است. البته استایلوس مخصوص میت بوک قیمتی ۶۰ دلاری دارد در حالی که کیبورد آن نیز با بهای ۱۳۰ دلار فروخته می شود و در نهایت یک داک ۹۰ دلاری را هم می توان برایش تهیه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۶ آبان ۱۳۹۵

    من نه طرفدار هواوی هسم نه اپل.ولی خداییش این هواوی چی میگه????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی