ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست سقوط آیفون 7 و 7 پلاس
تکنولوژی

اولین تست سقوط آیفون 7 و 7 پلاس [تماشا کنید]

با معرفی هر گجت هوشمند جدید، به سرعت تست ها و مقایسه های مختلفی برای تعیین میزان کارایی، سرعت و مقاومت آن ترتیب داده می شود. آیفون های اپل نیز از این قاعده مستثنا نیستند و ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

با معرفی هر گجت هوشمند جدید، به سرعت تست ها و مقایسه های مختلفی برای تعیین میزان کارایی، سرعت و مقاومت آن ترتیب داده می شود. آیفون های اپل نیز از این قاعده مستثنا نیستند و پس از انتشار ویدیوهایی در خصوص مقاومت بدنه، تست ضد آب بودن و حتی کالبدشکافی این دو موبایل تازه وارد، حالا هم نوبت به تست سقوط آنها می رسد.

در چند سال اخیر آیفون ها معمولاً از تست های سقوط سربلند بیرون آمده اند، اما آیا این رویه در خصوص آیفون 7 و 7 پلاس نیز تکرار خواهد شد؟

کانال TabTimes در یوتوب ویدیویی نسبتاً مفصل در این خصوص تهیه کرده تا به این سوال پاسخ دهد. روال کار نیز به مانند گذشته است؛ این تلفن های هوشمند از ارتفاع حدود ۲ متری، چند بار و هر بار از یک جهت روی سطحی سخت سیمانی رها می شوند. این شکنجه آن قدر تکرار می شود تا بالاخره آیفون ها تسلیم شوند.

ذکر یک نکته در این جا ضروری به نظر می رسد. به تجربه ثابت شده که سقوط یک تلفن هوشمند و خسارتی که شاید هر بار به آن وارد شود، هرگز پیرو قاعده ای خاص نبوده است. موارد بسیاری پیش آمده که یک آیفون از ارتفاعی حتی چند متری سقوط کرده و جان سالم به در برده است، در صورتی که ممکن است همان موبایل در شرایطی دیگر در سقوطی کمتر از یک متر دچار آسیبی دردآور شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • esmaeil
    esmaeil | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    نویسنده این مطلب خودش کلیپ رو ندیده.اولا ارتفاع دو متر نیست.بعدشم این سطح سیمانی نیست.یه نوع سرامیکه.این طرف که این کلیپ رو ساخته اصلا تجربه اینکارو نداره.تو سایتهای معتبر دیدم که از ارتفاع یک و نیم متری هم ایفون 7 و هم 7 پلاس هر دو صفحشون خرد شده.در کل ازمایشهایی که دیدم نشون میده کیفیت ساختش خیلی پایینه.مخصوصا صفحه نمایشش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی