ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با daptr آشنا شوید؛ ابزاری که جک هدفون را به آیفون 7 باز می گرداند

همه می دانیم که روزی بالاخره جک هدفون منسوخ می شود، و طرفداران اپل نیز از پیش خبر داشتند که در آیفون 7 خبری از درگاه 3.5 میلیمتری محبوبشان نخواهد بود. با این حال، این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

همه می دانیم که روزی بالاخره جک هدفون منسوخ می شود، و طرفداران اپل نیز از پیش خبر داشتند که در آیفون 7 خبری از درگاه 3.5 میلیمتری محبوبشان نخواهد بود. با این حال، این اقدام باز هم خشمگینی یا دلسردی طرفداران و کنایه های دیگر سازندگان تلفن همراه را در پی داشت.

در همین رابطه، راهکارهای مختلفی از سوی کمپانی اپل و دیگر شرکت ها برای استفاده از هدفون های استاندارد در آیفون 7 پیشنهاد شده، که هرکدام مزایا و معایبی دارند. در این میان، برخی کاربران نیز دست به خلاقیت های جالبی زده اند.

به تازگی فردی با نام DungJohnson تصویری از نمونه اولیه قاب محافظ مخصوص اسمارت فون مورد بحث را منتشر ساخته که جک استاندارد هدفون را در کنار دو درگاه لایتنینگ به آن اضافه می کند. ظاهراً او برای ساختن وسیله مذکور از قطعات الکترونیکی قاب باتری آیفون 6 استفاده کرده است.

daptr-0

البته از آنجا که هنوز موبایل جدید اپل به دست این فرد نرسیده، مراحل تست قاب فوق روی یک دستگاه آیفون 6s انجام شده، بنابراین مشخص نیست که آیا هر سه درگاه به صورت همزمان قابل استفاده خواهند بود یا خیر، ضمن اینکه شاید محصول یاد شده با آیفون 7 همخوانی نداشته باشد.

daptr-1

با این تفاسیر، ظاهراً وسیله جانبی مورد بحث می تواند مشکل بسیاری از کاربران و خریداران اسمارت فون جدید اهالی کوپرتینو را مرتفع سازد. به گفته Dung پیش فروش این محصول در وب سایت اختصاصی آنها با قیمت 49 دلار شروع شده و احتمالاً با جدی تر شدن قضیه، کمپین تأمین سرمایه در وب سایت جمع سپاری Kickstarter برای آن فعال شود.

در هر صورت استفاده از یک قاب یکپارچه، بسیار ساده تر و زیباتر از انواع و اقسام دانگل های معرفی شده از سوی اپل یا دیگر سازندگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    اخه فقط درگاه باشه که مهم نیست به فرض که درگاهش رو روی محافظ قرار بده بعد ما هندزفری مون رو بکنیم توش کجا میره دقیقا ؟ میخوره به بدنه ی گوشی ?

  • مهمان ناخوانده11
    مهمان ناخوانده11 | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    ببین اون جانی ایو (به اصطلاح_فن های اپل اینجارو نخونن)افسانه ایتون نتونست یه رابط مجتمع بسازه و دانگل و هدفون بیسیم ارائه داد....یه فرد معمولی همچین قاب کاربردی ساخته.....

  • امینnew
    امینnew | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    همینطوری نسبت بدنه به صفحه نمایش اپل زیبا با این ابزار خنده دار که اصلا واجب نیست که دیگه بدتر میشه، انگاری این کار خیلی حیاتی و هیچ راهی نیست جز اینکه از درگاه هدفون استفاده بشه

  • Abdol Sorosh
    Abdol Sorosh | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    ? اغا آیفون خیلی خوبه بدون جک چ با جک منم میخوام ولی پولش رو ندارم

  • Dexter Morgan
    Dexter Morgan | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    حتی شوخیشم زشته... این چیه آخه ???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی