ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین Leica M-P Titanium معرفی شد؛ محصولی سفارشی برای خالی کردن حساب های بانکی

محصولات کمپانی لایکا را با طراحی منحصر به فرد، کیفیت تصویر فوق العاده، و البته قیمت گزاف می شناسیم. با این حال برای طرفداران ثروتمند عکاسی، همیشه امکان صرف هزینه بیشتر در قبال دریافت دوربینی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

محصولات کمپانی لایکا را با طراحی منحصر به فرد، کیفیت تصویر فوق العاده، و البته قیمت گزاف می شناسیم. با این حال برای طرفداران ثروتمند عکاسی، همیشه امکان صرف هزینه بیشتر در قبال دریافت دوربینی خاص وجود دارد، زیرا این شرکت هر از گاهی نمونه های ویژه و محدود از برجسته ترین محصولاتش را ارائه می کند.

پیشنهاد ویژه امسال کمپانی مورد بحث، Leica M-P Titanium است، که نسخه ارتقاء یافته از Leica M به شمار می رود. از جمله ویژگی های برجسته دستگاه فوق می توان به حافظه بافر 2 گیگابایتی، سنسور CMOS فول فریم با کیفیت 24 مگاپیکسل، و رویه محافظ نمایشگر از جنس یاقوت اشاره کرد.

گفتنی است مدل M-P از سخت افزاری مشابه با مدل پایه M بهره می گیرد، اما بدنه آن از جنس تیتانیوم بوده و وزنش کمی کاهش یافته، ضمن اینکه ظاهر زیباتری دارد.

طبق اظهارات سازنده، تنها 333 نمونه از Leica M-P Titanium تولید می شود، و هرکدام از آنها همراه با یک لنز 28 میلیمتری Summicron-M و یک لنز 50 میلیمتری APO-Summicron-M عرضه می گردند. البته این لنزها هم با بدنه تیتانیومی طراحی شده اند تا کاملاً با خود دوربین همخوانی داشته باشند.

فروش این دوربین خاص و لوکس از اواسط مهر ماه آغاز می شود، و اگرچه قیمت دقیق آن هنوز اعلام نشده، اما با توجه به اینکه مدل استاندارد Leica M-P بدون لنزهای اضافه برچسب 7000 دلاری را یدک می کشد، بنابراین می توان تصور کرد تنها افرادی قادر به خرید این نسخه سفارشی هستند که قیمت برایشان چندان اهمیتی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • jafari
    jafari | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    آدم این همه پول یک دوربین بده که چی بشه ؟
    کیفیت عکس برداریش با یک دوربین بسیار ارزان قیمت تر از خودش چه تفاوتی داره ؟ کیفیت دوربین گوشی ها به حدی پیشرفت کرده که نیازهای یک عکاس حرفه ای رو به راحتی تأمین میکنه این چجور عکسی میگیره که دوربین یک گوشی نمیتونه بگیره ؟؟؟؟!!برام جای سواله واقعا

  • محمد مهدی خوانساری
    محمد مهدی خوانساری | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    به نظرم استفاده از 《طرفداران ثروتمند عکاسی》به جای 《طرفداران عکاسی ثروتمند》زیباتر باشه ☺

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

      بله، فرمایش شما کاملاً درسته، و طبق پیشنهاد شما متن اصلاح شد. متشکرم.

  • farzad37j
    farzad37j | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    ماشالله.عجب ارزونه.قيمت پژو ٤٠٥ هستش.شما اون پولو بده به من من خودم دوربين عكاسي ميشم.سبز ميشم سرخ ميشم?

مطالب پیشنهادی