ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سریعترین رودستر مرسیدس بنز در اینستاگرام معرفی شد [تماشا کنید]

شبکه های اجتماعی این روزها به دلیل جذب مخاطبین فراوان اهمیت فوق العاده بالایی پیدا کرده اند. اینستاگرام نیز بی شک یکی از محبوب ترین ها بوده و با دارا بودن حدود 500 میلیون کاربر ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

شبکه های اجتماعی این روزها به دلیل جذب مخاطبین فراوان اهمیت فوق العاده بالایی پیدا کرده اند.

اینستاگرام نیز بی شک یکی از محبوب ترین ها بوده و با دارا بودن حدود 500 میلیون کاربر فعال ماهانه جایگاه ویژه ای در دنیای مجازی دارد.

همین امر باعث شده که کمپانی های بزرگ و کوچک حضوری فعال در این شبکه داشته باشند و گهگاه خبرهای مهم خود را از این طریق در اختیار علاقه مندان قرار دهند.

AMG GT C Roadster

به تازگی صفحه رسمی مرسیدس-آ اِم گِ در اینستاگرام تصاویری مبهم از یک اتومبیل جدید منتشر کرده که شباهت بسیار زیادی با خودروی اسپورت AMG GT  دارد، اما در عین حال فاقد سقف بوده و به احتمال زیاد نسخه رودستر این اتومبیل هیجان انگیز محسوب می شود.

از آنجایی که در این تیزر وعده داده شده محصول جدید به زودی خواهد آمد، انتظار می رود این اتفاق در نمایشگاه اتومبیل پاریس رخ داده و رودستر مرسیدس-آ اِم گِ به همگان معرفی شود.

بر اساس گمانه زنی ها این اتومبیل جدید Mercedes-AMG GT C Roadster نام گذاری شده و مشخصاتی احتمالی مثل موتور چهار لیتری هشت سیلندر V شکل توئین توربو با 456 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

موتوری که در در حال حاضر در AMG GT مسقف نیز به کار برده شده است. به جای سقف فلزی (Hardtop) هم احتمال می رود سقف این رودستر پارچه ای باشد.

نسخه کوپه AMG GT قیمت پایه ای در حدود 111 هزار دلار دارد. بنابراین نسخه بدون سقف به احتمال زیاد قیمت بالاتری خواهد داشت.

پس از ورود این رودستر به خیابان ها رقابتی شدید بین آن و پورشه 911 کابریوله که کوله باری از تجربه و افتخار را با خود دارد، شکل خواهد گرفت.

مرسیدس-آ ام گ جی تی کوپه 2016
مرسیدس-آ ام گ جی تی کوپه 2016

مسلما اتومبیلی که قصد رقابت با عضوی از خانواده 911 را داشته باشد، باید از قابلیت های فنی فوق العاده بالایی برخوردار باشد. با تفاسیر بالا شاهد رقابتی شدید در خیابان های اشتوتگارت خواهیم بود.

ساعاتی پس از انتشار تصاویر اولیه در اینستاگرام، کمپانی مرسیدس سرانجام از محصول یا بهتر بگوییم محصولات جدید خود رونمایی کرد. همانطور که انتظار می رفت خودروهای جدید نسخه رودستر AMG GT هستند و AMG GT Roadster و AMG GT C Roadster نامگذاری شده اند.

GT رودستر (سفید) در برابر GT C (خاکستری)
GT رودستر (سفید) در برابر GT C (خاکستری)

موتوری که برای این دو خودرو در نظر گرفته شده همان نمونه 4 لیتری هشت سیلندر توئین توربوست که در نسخه کوپه به کار گرفته شده است؛ با این تفاوت که توان خروجی آن افزایش یافته و اکنون قادر به تولید نیروی بیشتری است.

قدرت موتور GT رودستر 469 اسب بخار و گشتاور آن 630 نیوتن متر عنوان شده؛ نسخه GT C رودستر هم 550 اسب بخار قدرت و 680 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده خود می گذارد.

با این مشخصات فنی این دو رودستر به ترتیب شتابی برابر با 3.9 و 3.7 ثانیه و سرعتی برابر با 302 و 315 کیلومتر در ساعت دارند.

double-trouble-mercedes-introduces-gt-roadster-gt-c-roadster_22

double-trouble-mercedes-introduces-gt-roadster-gt-c-roadster_13

از لحاظ ظاهری نمای جلویی هر دو رودستر جدید از نسخه ناآرام تر GT R برگرفته شده اند. برای مثال جلو پنجره و ورودی های هوا کاملا مشابه GT R هستند.

سقف پارچه ای طراحی شده برای این رودسترها در عرض حدود 11 ثانیه و در سرعت حداکثر 50 کیلومتر در ساعت قابلیت باز و بسته شدن دارند. این سقف سه لایه در رنگ های مشکی، قرمز و بژ قابل انتخاب هستند.

double-trouble-mercedes-introduces-gt-roadster-gt-c-roadster_12

برای تشخیص نسخه GT رودستر از GT C رودستر باید به قسمت عقب این دو اتومبیل مراجعه کرد؛ جایی که GT C رودستر چرخ های عقب پهن تری داشته و همانند GT R از اکسل های عقب فرمان پذیر برخوردار است.

double-trouble-mercedes-introduces-gt-roadster-gt-c-roadster_9

توبیاس مورس مدیر ارشد مرسیدس-آ اِم گِ در این باره افزوده: "با ارایه نسخه رودستر AMG GT C ما گونه ای جدید معرفی می کنیم که بخش های فنی اصلی آن از بهترین اتومبیل اسپورتمان یعنی AMG GT R امانت گرفته شده است.

نتیجه این اتفاق تجربه رانندگی فوق العاده دینامیک در محیطی انحصاری است که با حس بی نظیر یک رودستر ترکیب شده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alig
    alig | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    تیترو اصلاح کنید،چون که سریعترین رودستر مرسدس بنز،
    بنز سی ال کی جی تی آر ئه که ۳۹۰ کیلومتر در ساعت میرفت یه هایپر کار تمام عیار بود

  • mehdi
    mehdi | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    من یکی اینا رو میبینم روانم تازه.نمیدونم اصل جنس رو ببینم چیکار میکنم????

  • مصیب
    مصیب | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    چه خوب !!

مطالب پیشنهادی