ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Auralux: Constellations؛ جنگ ستارگان

متاسفانه این روزها سبک استراتژی اسمارت فون ها به Clash of Clans خلاصه شده است. هستند بازی هایی که با اضافه سازی المان های جدید سعی به ارائه تجربه ای متفاوت داشته باشند اما اگر ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

متاسفانه این روزها سبک استراتژی اسمارت فون ها به Clash of Clans خلاصه شده است. هستند بازی هایی که با اضافه سازی المان های جدید سعی به ارائه تجربه ای متفاوت داشته باشند اما اگر بخواهیم میانگین بگیریم، بیشتر بازی های سبک استراتژی از ساخته معروف سوپرسل الهام گرفته اند. می دانید چرا چنین اتفاقی افتاده است؟ از شباهت بازی ها به کلش آو کلنز می گوییم.

نکته مهم اینجاست که استراتژی سبک پیچیده ای بوده و به خاطر المان های گسترده اش، همه بازیکن ها نمی توانند با این گونه عناوین ارتباط برقرار کنند. بازی های اسمارت فون ها هم همیشه به سادگی معروف هستند و کمتر بازی های پیچیده ای میبینیم که موفقیت رسیده باشند. سوپرسل با کلش آو کلنز توانست تا آسانی را چاشنی المان های سبک استراتژی نماید؛ تجربه ای ساده که همچنان نیازمند تفکر است.

Auralux
نورهایی که دور سیارات می چرخند را می بینید؟ آن ها نیروهای شما هستند. خوشبختانه هوش مصنوعی فوق العاده دشمن ها کار را برای بازیکن بسیار سخت کرده است.

به همین خاطر بعضی استودیوهای بازیسازی رو به ساخت کلون آوردند که پیشتر حساب خود را پس داده اند. این حرف ها را زدیم تا بگوییم تجربه عنوانی استراتژیک که متفاوت با کلش آو کلنز باشد، آرزوی خیلی از بازیکن شده است. Auralux: Constellations آمده تا همین خواسته را برآورده نماید؛ تفکراتی که پیرامون این سبک را دور بریزید. چون ساخته War Drum می خواهد تا باری دیگر علاقه مندان را شگفت زده کند.

گفتیم «یک بار دیگر» چون قسمت ابتدایی این عنوان 2012 به انتشار رسید و پس از چهار سال بازیکن ها می توانند دست به تجربه ادامه Auralux بزنند. بیایید از این توضیحات مقدماتی فاصله بگیریم و به توضیحات پیرامون آخرین ساخته War Drum بپردازیم. گیم پلی Constellations تفاوت چندانی با عنوان پیشین نداشته و استودیو سازنده پیشتر سعی به بهبود المان های اپلیکیشن خود کرده است.

ConstellationMenu
مرحله ها متفاوت با یکدیگر بوده و همین مسئله توانسته تا احساس خستگی از بازیکن را هنگام تجربه Auralux Constellations دور کند. با این وجود می توانید با دیگر بازیکن های جهان هم به رقابت بپردازید.

بنابراین هر مرحله، سیاره ای به شما داده شده و باید با فرستادن نیرو به سمت دشمن ها سعی کنید سیارات آن ها را به دست بیاورید. جالب اینجاست برای سخت سرباز هیچگونه هزینه ای نباید بدهید. ساده تر بگوییم، خود سیاره ای که دارید بسته به اندازه اش نیروهایی ساخته و با انتخاب هر کدام از آن ها می توانید به جنگ سیارات بروید. شاید تعجب کنید ولی با عنوان Constellations تنها یک گونه نیرو خواهید دید.

بنابراین انتظار نداشته باشید تا سربازهای متفاوتی به خط مقدم اعزام نمایید. ممکن است از خود بپرسید با این همه سادگی، چگونه بازیکن ها Auralux را عنوانی هیجان انگیز و اعتیادآور می خوانند. بزرگترین المان مثبت ساخته War Drum به همین ترکیب عجیب «آسانی» و «سختی» باز می گردد؛ درست است، مکانیزم های گیم پلی ساده هستند اما همچنان برای پیروزی باید چالش های زیادی را پیش رو بگذارید.

auralux-constellation
به سیاره خاکستری رنگ نگاه کنید، چندین هاله پیرامونش می بینید. این هاله ها نشان می دهند که می توانید سیاره خود را قدرتمند تر نمایید. مکانیزم پیشرفت سیارات هم جالب هستند؛ باید نیروها را به سمت آن ها بفرستید.

چون هر مرحله به خاطر چینش سیاره ها یا تعداد دشمن ها متفاوت بوده و یک حرکت اشتباه می تواند به معنای شکست باشد. جدا از این که قابلیت ارتقا سیارات یا وجود سیاه چاله ها موجب گشته اند تا بازی جذابیت بسیار بیشتری به خود بگیرد. از دیدگاه گرافیکی Constellations نسبت به قسمت پیشین پیشرفت هایی به خود دیده است. دیگر رزولوشن پایین نبوده و نمایی بهتر از منظومه شمسی دارید.

همین زیبایی راه خود را به بخش صداگذاری هم باز کرده و استودیو سازنده برای جذابیت بیشتر عنوان خود از عناوین ریتمیک الهام گرفته است؛ با برخورد نیروها به یکدیگر آواهایی گوش نواز می شنوید که بسته به تعداد سربازها متفاوت خواهند بود. برای سخن پایانی باید بگوییم Auralux: Constellations یکی از بهترین و زیباترین عناوین استراتژی اسمارت فون ها به شمار می رود که با استقبال منتقدها هم رو به رو شد. این بازی را از دست ندهید.

Auralux Constellations

Auralux Constellations

سازنده: War Drum قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 123 / 96 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mbmirza
    mbmirza | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    وای عاشق اینم ولی مثل نسخه قبلی بازی ناقص هست و باید بخریم .دیجیاتو ممنون میشم یه راهی برای خرید این عنوان جلو پامون بزاری

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    مثل بازی ice

  • منصور طاهری
    منصور طاهری | ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

    مرسی دیجیاتو

مطالب پیشنهادی