ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ سهام خود در چهار شرکت مختلف از جمله سیگیت را به فروش رساند

شرکت سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که سهام خود در چهار شرکت مختلف از جمله سیگیت را به فروش رسانده تا پول آزاد شده اش را در جهت بهبود هسته اصلی کسب و کار خود ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

شرکت سامسونگ روز گذشته اعلام کرد که سهام خود در چهار شرکت مختلف از جمله سیگیت را به فروش رسانده تا پول آزاد شده اش را در جهت بهبود هسته اصلی کسب و کار خود صرف نماید.

این کمپانی در بیانیه خبری خود پیرامون همین مساله اعلام کرد که نیمی از سهامش در شرکت ASML را به فروش می رساند و از مجموع 4.2 درصد سهامش در سیگیت نیز تمام آن را واگذار خواهد کرد. لازم است اضافه نماییم که این غول فناوری کره ای در حدود 0.7 درصد از سهام شرکت شارپ را هم در اختیار دارد و در کمپانی آمریکایی Rambus هم که نیمه رسانا تولید می کند، سهامدار (با 4.5 درصد) است.

یکی از سخنگویان سامسونگ روز گذشته در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که کل درآمد این شرکت از فروش سهامش در شرکت های یاد شده به رقم 888.85 میلیون دلار رسیده اما از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری نمود.

در مورد ارزش این سهام ها به تفکیک شرکت هم باید بگوییم که طبق اطلاعات به دست آمده توسط رویترز، نیمی از سهام سامسونگ در ASML چندی پیش با رقم 675 میلیون دلار به فروش رفت و عایدی آن از سه شرکت سیگیت، شارپ و Rambus برابر با 456 میلیون دلار عنوان شد.

بد نیست اشاره کنیم که کره ای ها مدتی است تلاش دارند، کسب و کار خود را روی حوزه های محدودتری متمرکز نمایند و از پراکندگی فعالیت های تجاری شان بکاهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • nimasakaky
    nimasakaky | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    سامسونگ نابود باید گردد سامسونگ نابود باید گردد مدیر عامل کچلش اعدام باید گردد اعدام باید گردد
    با تشکر علیرضا بیگی زاده

  • amin dmc
    amin dmc | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    یعنی عاشق اونیم که ته نوشته ورشکستگیتو اعلام کن راحت شی . آخه داداش سامسونگ همین الانش ارزش سهامش از بودجه ده سال کشور ما بیشتره . اونوقت با یه نوت 7 بیاد ورشکست شه ؟؟؟ ????????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی