ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Shadow Racer؛ کامل ترین عنوان ریسینگ ایرانی

با وجود پیشرفت نسبی اپلیکیشن های ایرانی، اگر نگاهی به عناوین اسمارت فون ها بیاندازیم میبینیم که بیشتر استودیوها برای ساخت بازی های اتوموبیل رانی رو به «درگ ریسینگ» آورده اند. نمی گوییم این سبک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

با وجود پیشرفت نسبی اپلیکیشن های ایرانی، اگر نگاهی به عناوین اسمارت فون ها بیاندازیم میبینیم که بیشتر استودیوها برای ساخت بازی های اتوموبیل رانی رو به «درگ ریسینگ» آورده اند. نمی گوییم این سبک جذاب نیست؛ اتفاقا به خاطر المان های بخش شخصی سازی عناوین درگ ریسینگ، بازیکن ها می توانند دست به ساخت ماشین های گوناگونی بزنند.

اما مسئله اینجاست چرا بازیسازهای ایرانی تنها به این سبک اهمیت داده و مخاطب هایی که به تجربه های متفاوت تر علاقه مند هستند، باید به سمت نمونه های خارجی کشیده شوند. شاید فکر کنید که کمبود امکانات چنین شرایطی را فراهم کرده است. اگر چنین تفکری دارید، مطمئنیم هنوز Shadow Racer را انجام نداده اید.

InGame_12-w600
بازی سه دوربین متفاوت داشته و می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. هر دوربین تجربه ای جدید برای بازیکن ها به ارمغان می آورد.

Shadow Racer یکی از عجیب ترین تجربه هایی بود که تاکنون داشتیم. از دیدگاه مکانیزم های متفاوت گیم پلی نمی گوییم، چون بازی بی شباهت به Traffic Racer نیست. مسئله خیلی مهم را می توانیم به نام المان هایی بزنیم که استودیو سازنده برای جذابیت بیشتر به ساخته اش افزوده است.

ساخته استودیو «نواگیمز» چندین حالت گیم پلی متفاوت داشته و بازیکن بسته به سلیقه خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند. یکی از این بخش ها قسمت کلاسیک است. اینجا تفاوت چندانی با Traffic Racer شاهد نبوده و بازیکن با ماشین مورد علاقه اش می تواند وارد مسیر بشود. گفتیم «مسیر»، این نکته را اضافه کنیم شاهد چهار محیط گوناگونی ایرانی هستید.

Garage_09-w600
قابلیت شخصی سازی هم وجود داشته و می توانید روی قسمت های متفاوت اتوموبیل هایی که می خرید، تغییراتی بدهید. حدود بیست ماشین با توانایی شخصی سازی آن ها؛ هیجان انگیز است.

حالت دوم و سوم را می توانیم بخش «دزد» و «پلیس» بنامیم. سازنده با الهام از بازی های معروف سبک ریسینگ توانست تا جذابیت عنوان خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد. طی این دو قسمت بازیکن باید تا مسیری از دست پلیس ها گریخته یا جلوی حرکت خلاف کارها را بگیرد. هر چه قدر هم بیشتر پیش بروید، کار سخت خواهد شد. خوشبختانه با وجود پنجاه مرحله تا روزها درگیر این بخش خواهید بود.

چهارمین و بخش پایانی Shadow Racer مسابقات آنلاین است. مسابقات هم این گونه هستند هر کسی که بتواند پانصد متر از اتوموبیل رقیب پیش بیافتد، پیروز خواهد شد. با توجه به این که سرعت گیم پلی ساخته «نواگیمز» سرسام آور بوده و هر لحظه می توانید تصادف کنید، حالت «آنلاین» را می توانیم هیجان انگیز ترین بخش Shadow Racer بنامیم. فکر می کنیم همین توضیحات کافی باشند تا بدانید چرا این عنوان کامل ترین ریسینگ ایرانی به شمار می رود.

InGame_03-w600
بازی دارای چرخه شبانه روز بوده و قابلیت انتخاب بین صبح، غروب و شب را خواهید داشت. هر کدام از این زمان ها نورپردازی متفاوتی دارند.

از دیدگاه شنیداری و دیداری هم استودیو سازنده تمام تلاش خود را به کار گرفته است. پنج قطعه گوناگون هنگام بازی خواهید شنید که می توانند آدرنالین خون بازیکن را به خوبی افزایش دهند. جدا از این که صدای اگزوز ماشین و ترمز هم توانسته اند تا یک احساس رانندگی واقعی را به وجود بیاورند. همین زیبایی به گرافیک هم راه پیدا کرده و هر چهار محیط کنار ماشین ها طراحی مناسبی دارند.

برای سخن پایانی باید بگوییم «نواگیمز» با ساخت Shadow Racer نشان داد استانداردهای جهانی را هدف قرار داده و می خواهد عناوینی را به انتشار برساند که قابلیت رقابت با اپلیکیشن های معروف را داشته باشد. بدون هیچگونه تردیدی Shadow Racer یکی از بهترین بازی های ایرانی بوده و اگر هم به سبک ریسینگ علاقه مند نیستید، باز تجربه این عنوان را از دست ندهید.

Shadow Racer

Shadow Racer

سازنده: نوآگیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 143.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • s p
    s p | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    ?هیچی NFS نمیشه?

  • Sara Pahlevani
    Sara Pahlevani | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا موافقم به نظرم این بازی توانایی رقابت با بازیهای خارجی رو هم داره واقعا لیاقت بودن در صدر رو داره به عنوان یه ایرانی افتخار میکنم که همچین بازیهای هم تو کشورم تولید میشه

  • وحید
    وحید | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

    فقط کافه بازار -ـ-

    • reza.h
      reza.h | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

      اشغال ترین مارکت دیناست یه مارکتی که فقط هدفش سر کیسه کردن ملت و دادن برهای حداکثرن بی کیفیت و دارای ویروسه

    • FARDIN
      FARDIN | ۲۸ شهریور ۱۳۹۵

      خیلی عالیه ولی صدای موتور اصلا جالب نیست واز همه مهم تر 405 نداره ینی چی اغا این چ وضعشه

مطالب پیشنهادی