ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بهترین بازی های موبایل که بر اساس فیلم های سینمایی ساخته شده اند

کاربرد واژه «استفاده ابزاری» تنها محدود به شخصیت یا جنسیت انسان ها نیست. همان گونه که پیشتر گفته بودیم، سالیانه عناوینی بر اساس فیلم یا سریال های تلویزیونی به انتشار می رسند که می خواهند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

کاربرد واژه «استفاده ابزاری» تنها محدود به شخصیت یا جنسیت انسان ها نیست. همان گونه که پیشتر گفته بودیم، سالیانه عناوینی بر اساس فیلم یا سریال های تلویزیونی به انتشار می رسند که می خواهند با استفاده از محبوبیت یک مجموعه، ضمن سودآوری بخش مهمی از تبلیغات را برعهده بگیرند؛ غافل از این که شاهد کیفیت مناسبی نیستیم.

با این وجود، بین هیاهوی اپلیکیشن های ضعیف همچنان هستند بازی هایی که بتوانند مخاطب های خود را سرگرم کنند. امروز هم همانند هفته گذشته، تصمیم گرفتیم تا به همین سوژه بپردازیم و عناوینی الهام گرفته از فیلم های سینمایی را معرفی نماییم که جذابیت های گوناگونی دارند. اگر می خواهید با این گونه بازی ها آشنا شوید، مقاله پیش رو را از دست ندهید.

قیصر انتقام

https://static.digiato.com/digiato/2016/02/%D9%82%DB%8C%D8%B5%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C.jpg

خیلی بین بازی های ایرانی نگردید، چون تنها یک عنوان برگرفته از فیلم های سینمایی است که توانسته با کیفیت مناسب خود بازیکن ها را سرگرم کند. داریم پیرامون قیصر انتقام حرف می زنیم. استودیو تیله با الهام از فیلم فراموش نشدنی قیصر نشان داد که قهرمان های ایرانی هم پتانسیل های گوناگونی داشته و مهم چگونگی استفاده از آن ها است. گیم پلی بازی ترکیبی از دو سبک رانر و بیت ام آپ بوده و می توانید هنگام حرکت با ضربه هایی دشمنان را از پا در بیاورید. روایت کمیک گونه، بیان دیالوگ هایی از خود فیلم و گیم پلی هیجان انگیز از المان های مثبت قیصر انتقام به شمار می رود.

قیصر: انتقام

قیصر: انتقام

سازنده: استودیو تیله قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 72.1 مگابایت زبان:

Suicide Squad: Special Ops

https://digiato.com/wp-content/uploads/2016/07/Suicide-Squad-Special-Ops-1.jpg

سویساید اسکواد با وجود پتانسیل هایی که داشت نتوانست با بازخوردهای مناسبی رو به رو شود. پیش از اکران، بازی موبایلی برگرفته از محیط و شخصیت های این فیلم به انتشار رسید که به سرعت توانست به محبوبیت بالایی دست یافته و میلیون ها کاربر اسمارت فون ها را به خود جذب کند. این بازی که Suicide Squad: Special Ops نام دارد به بازیکن قابلیت انتخاب بین سه کاراکتر هارلی کویین، ال دیابلو رو دد شات را داده و او هم با آن ها به مبارزه با دشمنان می پردازد.

Suicide Squad: Special Ops

Suicide Squad: Special Ops

سازنده: Warner Bros قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 225 / 126 مگابایت زبان:

Star War: Galaxy of Heroes

Star- Wars-Galaxy-of-Heroes

شاید اگر بگوییم استاروارز بزرگترین کامیونیتی بین تمام عناوین صنعت سرگرمی را دارا است، بیراه نگفته باشیم. تاکنون چندین اپلیکیشن متفاوت با الهام از این فرنچایز به انتشار رسیده که Star War: Galaxy of Heroes را می توانیم بهترین آن ها بنامیم؛ عنوانی که با واکنش مثبت منتقدان هم مواجه شد. این بازی نقش آفرینی آنلاین به بازیکن نقش یکی از شخصیت های دنیای استاروارز را داده و او کنار ماجراجویی باید با دشمن ها مبارزه کند. هم اکنون به جمعیت چند میلیونی بازی بپیوندید.

Star Wars: Galaxy of Heroes

Star Wars: Galaxy of Heroes

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 114/35 مگابایت زبان:

Despicable Me: Minion Rush و Minions Paradise

Minion - mobile game

فکر کنیم خود استودیو سازنده هم انتظار استقبال فراوان از انیمیشن من نفرت انگیز و کاراکتر مینیون ها را نداشت. همین محبوبیت موجب شد تا کمپانی معروف گیم لافت دست به کار شده و اپلیکیشن اسمارت فونی بر پایه انیمیشن من نفرت انگیز به انتشار برساند. Despicable Me: Minion Rush از بازی های  معروف سبک رانر الهام گرفته و باید سعی کنید با مینیون ها بیشترین مسیر ممکن را طی نمایید.

وجود محیط هایی مشابه انیمیشن، قدرت های گوناگون و گیم پلی هیجان انگیز از جذابیت های ساخته گیم لافت به شمار می رود. بد نیست بدانید تاکنون حدود یک میلیارد نفر دست به تجربه Minion Rush زده اند. با این وجود اگر از بازی های رانر خسته شده اید، بنابراین Minions Paradise را پیشنهاد می کنیم. این عنوان که بر اساس انیمیشن مینیون ها ساخته شده به بازیکن قابلیت ساخت شهر مورد علاقه اش که بی شباهت به دنیای من نفرت انگیز نیست را می دهد.

Despicable Me: Minion Rush

Despicable Me: Minion Rush

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 131 / 75 مگابایت زبان:
Minions Paradise

Minions Paradise

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 115 / 92 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Shahriar
    Shahriar | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    آقا پس Batman:the dark knight rises chi?

  • pouya bakhtiari
    pouya bakhtiari | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    مینیون راش عالیه

  • mohammad reza heydariazar
    mohammad reza heydariazar | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    چرا این مینیون رو من نتونستم رو گوشیم نصب کنم؟اندرویدم ۵.۰.۲اما کافه بازار زده ناسازگار با دستگاه؟

مطالب پیشنهادی