ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: عجله سامسونگ برای مقابله با آیفونی تکراری باعث شکل گیری بحران باتری نوت ۷ شد

بلومبرگ امروز در گزارشی ویژه خبر می دهد که علت اصلی مشکلات گلکسی نوت ۷، تلاش سامسونگ برای رقابت با اپل بوده و همین موضوع منجر به کاستی هایی در روند توسعه فبلت مورد بحث ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

بلومبرگ امروز در گزارشی ویژه خبر می دهد که علت اصلی مشکلات گلکسی نوت ۷، تلاش سامسونگ برای رقابت با اپل بوده و همین موضوع منجر به کاستی هایی در روند توسعه فبلت مورد بحث شده است.

منابع مورد اعتماد این خبرگزاری گزارش داده اند که مدیران سامسونگ، در ابتدای سال ۲۰۱۶ شنیده اند که آیفون بعدی قرار است بدون ویژگی چشم گیری راهی بازار شود و به همین دلیل، تصمیم گرفته اند در زمان باقی مانده، هر چه می توانند نوت ۷ را به محصولی پویاتر بدل سازند و از نظر طراحی مرزها را جا به جا کنند.

تاکید بیش از اندازه و ویژه بر طراحی، موجب کاهش یافتن وقت سایر قسمت ها برای توسعه موبایل مذکور شده است. از طرفی همین طراحی زیبا سبب شد تا تقاضا برای محصول مورد اشاره فراتر از ظرفیت های پیش بینی شده ی سامسونگ برود.

یکی از برتری های گلکسی نوت ۷ به ۵، باتری حجیم تر آن است. در واقع مدل سال گذشته شامل یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری بود در حالی که امسال این محصول به یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری مجهز شده، و البته ضخامت موبایل هم در حدی بسیار ناچیز افزایش یافته است.

بلومبرگ می نویسد که همین مسئله موجب افزایش حرارت گلکسی نوت ۷ و در برخی موارد انفجار و آتش سوزی آن شده است. سامسونگ در گزارش های اولیه اش، خبر داده بود که مشکل به خط تولید باتری بر می گردد.

خبرگزاری یاد شده می نویسد که اگرچه «سامسونگ موبایل» تمام تقصیرها را به گردن «Samsung SDI» انداخته، اما بعید نیست که مشکل اصلی مرتبط با نوع طراحی خود گلکسی نوت ۷ باشد. همین موضوع در هفته گذشته از سوی رییس کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی الکتریکی آمریکا مطرح شده بود. این شخص مسئول اذعان داشت که باتری مورد استفاده در گلکسی نوت ۷ به طور کلی برای بهره گیری در چنین فضایی بیش از اندازه بزرگ بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • بابک
    بابک | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    خاک بر سر تو که هر جا کامنت میذاری اوج فهم و شعورتو به رخ دیگران میکشی، به اسمت حساس شدم چون هر جا میبینمش یه چرت و پرت و توهین به دیگران زیرش هست، نمیدونم چرا هر جا با امثال این مخالفت میکنم دیجیاتو نظرمو تایید نمیکنه !!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی