ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عجله سامسونگ در عرضه گلکسی نوت 7
تکنولوژی

امتناع شرکت های باربری آمریکایی از ارسال نوت 7 برای سامسونگ به خاطر حفظ ایمنی

همانطور که در خبرها خواندید اپراتورها و خرده فروشان موبایل پیشتر کار تحویل نسخه های جایگزین برای نوت 7 را آغاز کرده اند، با این همه، آنها که کهکشانی خود را مستقیما از طریق فروشگاه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

همانطور که در خبرها خواندید اپراتورها و خرده فروشان موبایل پیشتر کار تحویل نسخه های جایگزین برای نوت 7 را آغاز کرده اند، با این همه، آنها که کهکشانی خود را مستقیما از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت تهیه کرده اند احتمالا برای تحویل مدل معیوب و دریافت نسخه جدید با مشکل روبرو می شوند.

علت بروز این مشکل هم آن است که ظاهرا طبق تایید خود سامسونگ، شرکای آن در بخش حمل و نقل و تحویل کالا به خاطر نگرانی های امنیتی خود از ارسال نوت های معیوب برای این کمپانی خودداری کرده اند.

ظاهرا در تعطیلات پایانی همین هفته، این کمپانی به یکی از کاربران خود اعلام کرده که «به خاطر امتناع شرکت های FedEx و UPS از ارسال مرسوله های حاوی نوت 7 برای آن، هیچ برنامه ای برای تحویل مدل های سالم کهکشانی خود ندارد».

علاوه بر این، از زبان سامسونگ نقل شده که به زودی برنامه خود برای بازپس دادن وجه پرداختی از سوی کاربران را متوقف خواهد کرد و در مقابل صرفا مدل های معیوب را با  انواع بدون ایرادش تعویض می کند.

البته لازم به ذکر است که کاربران می توانند موبایل های خود را به صورت دستی برای سامسونگ پس بفرستند و در مقابل هروقت نسخه جایگزین آماده بود آن را دریافت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • alliabbas
    alliabbas | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    به به دیگه پولم پس نمیده بیچاره خیلی ضرر کرد

  • jafari
    jafari | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    بالا بردن ظرفیت باتری نسبت به اس 7 مگه همبنجوری الکیه هر کس بیاد باتری 3000 بزاره یا 10000 بزاره؟سامسونگ غیر حرفه ای کار کرد تو نوت 7 به نظرم یه مدل جایگزین بده بیرون بهتره کلا نوت 7 رو از رده خارج کنه اگر چه خیلی ضرر میکنه ولی بهترین کار همینه ضرری که سامسونگ سر این متحمل شد به سودش نمیارزه قطعا باز هم شاهد چنین اتفاقات ناگواری خواهیم بود

  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    بر همگان واضح و مبرهن است که سامسونگ گند زد ?
    اما بعضی موقع اتفاقات اینجوری باعث میشه که شرکتا از خودشون غافل نشن و بگن ما که اینکاره ایم، بساز بفروش کی به کیه ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی