ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت از دیتا، از درآمد خدمات صوتی پیشی گرفته است

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، با اشاره به انتخاب این شرکت به عنوان یکی از ۳ شرکت برتر در جشنواره ی شهید رجایی اظهار کرده است: «در ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، با اشاره به انتخاب این شرکت به عنوان یکی از ۳ شرکت برتر در جشنواره ی شهید رجایی اظهار کرده است: «در ۳ سال گذشته تلاش شد با باز طراحی شبکه، شبکه‌ای که بر مبنای صوت طراحی شده بود را به انتقال دیتا تبدیل کنیم. در این ۳ سال همزمان با کاهش هزینه‌ ها در بخش ICT، بهای زیادی برای کیفیت قایل شدیم چرا که معتقدیم یکی از حقوق مردم در قبال تعرفه ی پرداختی، دریافت خدمت با کیفیت بسیار خوب است».

وی در ادامه اشاره کرد شرکت ارتباطات زیرساخت در گذشته از نظر ارائه ی  خدمات به متقاضیان دچار مشکل بود. واعظی افزوده است در حال حاضر به خاطر اجرای صحیح پروژه ها و مدیریت مناسب، این شرکت توانایی ارائه ی هر میزان پهنای باند داخلی و بین‌ المللی به متقاضیان را داراست. در حال حاضر با سامانه ی راه‌ اندازی شده، مصرف کنندگان می‌ توانند به صورت مستقیم ناظر عملکرد ما باشند».

وزیر ارتباطات در خصوص ترانزیت دیتا نیز گفته است: «مقدمات این موضوع فراهم شده و امیدواریم اجرا شود».

محمد جواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در ادامه ی این جلسه به ارائه ی گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته در این شرکت پرداخته و گفته است: «بر خلاف گذشته که بخش اعظم درآمد ما از طریق صوت بود، در حال حاضر بخش اعظم درآمد ما از طریق دیتا شده است. با توجه به افزایش حجم بازار این شرکت باید نسبت به توسعه ی زیرساخت‌ ها اقدام نمود و در این راستا تهیه ی مستر پلان جدید در دست بررسی قرار دارد».

گفتنی است اعضای مجمع عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در این جلسه حضور داشتند و گزارش های مالی سال ۹۴ این شرکت در حضور اعضا بررسی و مورد تصویب قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • farsam
    farsam | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    دیتا رو هر سه تا اپراتور ب قیمت خون باباشون ب مردم مبندازن اونم با کمترین کیفیت و ضعیف ترین سرعت
    بابا اپراتورهای خارجی نت نامحدود از نظرسرعت و حجم دارن با چه قیمتای خوبی ب کاربراشون میفروشن اینجا هنوز یه گیگ اونم ماهیانه ده هزارتومن میشه سه دلار یه گیگ چهارتا سایت بری وبگردی و دوتا ویدیو‌وانساپ و تلگرام ببینی تموم شد رفت به پنج روز نمیرسه چه برسه به یماه

  • Hamid Pahlavan
    Hamid Pahlavan | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    کاربر ایرانی عادت به انبار کردن اطلاعات داره و هنوز جنبه رو به رو شدن با اینترنت نامحدود نداره و اگه چنین دسترسی داشته باشه هر اطلاعاتی که پیدا کنه رو بدون رعایت کپی رایت دانلود می‌کنه. اینترنت نامحدود وقتی قابل ارائه هست که وقتی میخوایین یک فیلم دانلود کنید پول اون فیلم رو بپردازین یا یک بازی که دانلود می‌کنید CD KEY اون بازی رو تهیه کنید.

    • molavy
      molavy | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

      اینترنت نامحدود چه ربطی به فرهنگ رعایت کپی رایت داره. اتفاقا من خیلی وقته اینترنت نامحدود دارم. بعد یک مدت حرص به دانلود کلا از سر آدم میره. وقتی میدونی هرچی میخوای رو میتونی لایو ببینی دیگه بیکاری هاردت رو الکی پر کنی

      • Hamid Pahlavan
        Hamid Pahlavan | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

        من دقیقا چند نفرو دیدم اینترنت نامحدود داشتن همیشه کامپیوترشون روشن و درحال دانلود بود، هروقت پر میشد اطلاعات قدیمی‌ترو پاک میکردن باز چیز جدید دانلود میکردن

  • molavy
    molavy | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    در سه سال گذشته اون چیزی که ما دیدیم این بود. دو مگابایت نامحدود حذف شد. یک مگابایت نامحدود حذف شد. همه رو به زور و تبلیغات و ... از ۵۱۲ نامحدود هدایت کردن به حجمی و کیفیت خدمات هم که داغون.

مطالب پیشنهادی