ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در تاریخ 6 مهر ماه از موبایل پرچمدار Mi 5s رونمایی می کند

چندی قبل که مشخصات احتمالی موبایل Mi 5s شیائومی فاش شد، توجه بسیاری افراد را به خود جلب نمود. این دستگاه که نمونه ارتقاء یافته Mi 5 به شمار می رود، از سخت افزار فوق ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

چندی قبل که مشخصات احتمالی موبایل Mi 5s شیائومی فاش شد، توجه بسیاری افراد را به خود جلب نمود. این دستگاه که نمونه ارتقاء یافته Mi 5 به شمار می رود، از سخت افزار فوق العاده ای بهره مند گشته، ضمن اینکه احتمالاً اولین تلفن همراه مجهز به حسگر اثر انگشت فراصوت ساخت کمپانی کوالکام خواهد بود، یعنی این حسگر می تواند زیر نمایشگر جای گیرد.

ظاهراً علاقه مندان این اسمارت فون زمان زیادی را منتظر نخواهند ماند، زیرا دعوتنامه رسمی شیائومی برای رونمایی از Mi 5s در تاریخ 27 سپتامبر (6 مهر ماه) ارسال شده. در این دعوتنامه می بینیم حرف S به شیوه ای خاص طراحی گشته که تداعی گر عدد 5 نیز هست.

Xiaomi-5S-invitation

در مورد مشخصات این تلفن همراه می توان به نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی اشاره کرد. چیپست اسنپدراگون 821 با چهار هسته پردازشی 2.4 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی ادرنو 530 نیز مغز متفکر Mi 5s خواهد بود.

گفتنی است احتمالاً سه مدل مختلف از این موبایل با ترکیب های مختلف رَم و حافظه داخلی به صورت 64/3، 128/4 و 256/6 گیگابایتی وارد بازار خواهند شد. همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی این اسمارت فون به لرزشگیر اپتیکال 4 محوره، فوکوس PDAF و گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز گشته.

باتری 3490 میلی آمپر ساعتی در این تلفن هوشمند که با نسل سوم تکنولوژی شارژ سریع کوالکام همراه است، توان مورد نیاز سخت افزار فوق العاده را تأمین می کند، ضمن اینکه زمان زیادی را برای پر شدن دوباره از کاربر طلب نخواهد کرد.

همچون همیشه انتظار می رود شیائومی قیمت فوق العاده مطلوبی را برای این پرچمدار در نظر بگیرد، اما همه این موارد در تاریخ 27 سپتامبر و مراسم رونمایی رسمی از آن مشخص خواهد شد. البته احتمالاً طی هفته جاری شاهد فاش شدن تصاویر و ویژگی های دیگری از این موبایل خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • منصور طاهری
    منصور طاهری | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    من redmi note 3 pro دارم 730 خریدم
    بدنه فلزی .. اسنپ ۶۵۰ ... adreno 510... باتری ۴۰۰۰...واقعا بی نظیره ... آدم باید دیوونه باشه دو برابر‌این پولو بده سامسونگ بخره با این امکانات...تازه رابط کاربری مهم ترین قسمتش برای منه عالیه

  • آرمان قلیچی زاده
    آرمان قلیچی زاده | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    شیائومی و ایسوس در زمینه ساخت گوشی های با کیفیت، با کارایی بالا و سخت افزار فوق العاده و قیمت خیلی مناسب، واقعا خیلی خوب عمل کردن. ای کاش در زمینه بازاریابی و تبلیغات هم بتونن قوی عمل کنن تا بتونن همپای برندهای بزرگ رقابت کنن.

  • | ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

    مشخصاتش که خیلی عالیه ببینیم در عمل چطور خواهد بود

مطالب پیشنهادی