ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصاویر موبایل های پیکسل گوگل
تکنولوژی

انتشار تصاویری زنده از نسخه سفید رنگ گوگل پیکسل

در شرایطی که شرکت گوگل رسما تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) را به عنوان روز رونمایی رسمی از دو موبایل پیکسل اعلام کرده است، هر روز از گوشه و کنار اطلاعات و تصاویر مختلفی از ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

در شرایطی که شرکت گوگل رسما تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) را به عنوان روز رونمایی رسمی از دو موبایل پیکسل اعلام کرده است، هر روز از گوشه و کنار اطلاعات و تصاویر مختلفی از این محصولات جدید گوگل به بیرون درز می کند.

به نظر می رسد این اولین تصاویر زنده از نسخه سفید رنگ دو موبایل پیکسل گوگل باشد که در فضای اینترنت منتشر شده.

While-Google-Pixel-and-Pixel-XL-leak-out

طبق شنیده ها مدل کوچکتر از یک نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت تمام اچ دی برخوردار است، در حالی که نمایشگر پیکسل XL نیم اینچ بزرگتر بوده و کیفیت آن «Quad HD» است.

اگر فرض کنیم که تصاویر منتشر شده واقعی هستند، باید پذیریم که موبایل های جدید گوگل شباهت بسیاری با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آنها در ابعادشان است.

ظاهر بدنه پشتی این موبایل درست همانند آن چیزی است که تا کنون در تصاویر مفهومی و رندرهای رایانه ای دیده بودیم؛ لنز دوربین کوچک و سنسور اثر انگشت دایره ای در وسط، به علاوه درگاه «USB Type-C» در پایین و دکمه های فیزیکی پاور و تنظیم حجم صدا در سمت راست.

While-Google-Pixel-and-Pixel-XL-leak-out (1)

گفته می شود شرکت HTC سازنده دو موبایل پیکسل گوگل خواهد بود و جنس بدنه آنها از آلومینیوم است. گرچه به نظر می رسد بخش بالایی در بر گیرنده سنسور دوربین و حسگر اثر انگشت در پشت، از جنس شیشه باشد.

در آخر نیز باید اشاره کنیم که این تصاویر با آن چه در ویدیوی تبلیغاتی شرکت نست از این موبایل ها به نمایش درآمده، کاملاً هماهنگ است. ضمن این که به نظر می رسد گوگل قصد دارد این دو تلفن هوشمند را با قیمتی بالاتر از نکسوس های پیشین روانه بازار نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • X1025
    X1025 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    اصلا گوگل داره با ارائه این گوشی ها اشتباه میکنه، خیلی از رفیقام با دیدن نکسوس ۶پی خودم، قصد داشتن نکسوس بعدی رو بگیرن ولی با دیدن این تصاویر و شایعات، نظرشون برگشت.
    مخصوصا الان که گوگل از برند نکسوس دست کشید.

  • Enasiri725
    Enasiri725 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    اون تیکه مشکی رنگ زیر اسپیکر تماس فکر کنم سنسور نور و مجاورت باشه.به نظر شما هم همینطوره ؟یه مقدار جای قرار گیری و شکلش نامتعارف هستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی