ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن برنامه ریزی سفر Google Trips برای iOS و اندروید منتشر شد

سال هاست که کاربران در عوض پرداخت پول به گوگل، اطلاعات خود را در اختیار این کمپانی می گذارند. گوگل نیز در مقابل اپلیکیشن های خوب و کارآمدی چون Google Trips را برای استفاده آن ها منتشر می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

سال هاست که کاربران در عوض پرداخت پول به گوگل، اطلاعات خود را در اختیار این کمپانی می گذارند. گوگل نیز در مقابل اپلیکیشن های خوب و کارآمدی چون Google Trips را برای استفاده آن ها منتشر می کند.

این اپلیکیشن سفر و گردشگری که به تازگی برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده اطلاعات لازم برای رزرو هتل و بلیط هواپیما، زمان بندی سفر، آدرس ها و موارد دیگر که ممکن است در سفر بعدی لازم تان شود را از حساب کاربری جیمیل شما گردآوری می کند.

اگر به خاطر داشته باشید تقریبا پنج ماه پیش بود که نسخه بتای Google Trips جهت تست در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفت، اما بالاخره امروز زمان آن فرا رسیده که تمام کاربران از سراسر دنیا بتوانند از مزایای این اپلیکیشن بهره بگیرند.

nexus2cee_Screenshot-from-2016-09-19-15-31-35-w600

گوگل از Trips به عنوان یک اپلیکیشن حیاتی برای مسافرت ها یاد می کند، چرا که حتی در شرایطی که به اینترنت دسترسی ندارید هم می تواند اطلاعاتش را به صورت آفلاین در اختیار شما قرار دهد. Trips دکمه دانلودی دارد که با آن می توان هر سفر را به طور جداگانه ذخیره کرد، بنابراین برای چک کردن جاهای دیدنی که می توانید در سفر از آن ها بازدید کنید نیازی به کند و کاو در حافظه داخلی موبایل نیست.

با Trips می توانید نقاطی که در سفر قصد بازدید از آن ها دارید را روی نقشه مشخص کنید. همچنین خود اپلیکیشن هم پیشنهاداتی برای بازدید از جاهای دیدنی و جاذبه های توریستی و رستوران های خوب نیز به شما ارائه می کند. Trips در حال حاضر از 200 شهر مهم توریستی دنیا پشتیبانی به عمل می آورد و قرار است که به زودی تعداد این شهرها افزایش یابد.

دستیار هوشمند Google Now مدت هاست ثابت کرده که برنامه ریزی سفرهای برون مرزی با موبایل چقدر می تواند کار آسانی باشد. با اپلیکیشن Trips، گوگل تلاش کرده تا این تجربه را یک پله نسبت به قبل ارتقاء ببخشد.

Trips را می توانید همین حالا و به رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

Google Trips

Google Trips

سازنده: .Google, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 44.4 / 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 2Saman
    2Saman | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    وارد گوگل پلی میشم میگه در کشور شما قابل دسترسی نیست با وی پی ان هم میره باز همون پیام رو میده چکار باید کرد؟؟؟؟

    • JKM KEANE
      JKM KEANE | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

      دیتای برنامه پلی استورو پاک کن بعد دوباره با چیز.پی.ان وصل شو?

مطالب پیشنهادی