ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی LoopWall؛ اپلیکیشنی برای تبدیل تصاویر سینماگراف به والپیپر زنده

شخصی سازی همیشه یکی از ملاک های برتری اندروید نسبت به سیستم های عامل دیگر بوده. اپلیکیشنی که امروز معرفی می کنیم ضمن اثبات مجدد این موضوع، یک چشمه دیگر از امکانات قدرتمند شخصی سازی اندروید را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

شخصی سازی همیشه یکی از ملاک های برتری اندروید نسبت به سیستم های عامل دیگر بوده. اپلیکیشنی که امروز معرفی می کنیم ضمن اثبات مجدد این موضوع، یک چشمه دیگر از امکانات قدرتمند شخصی سازی اندروید را به رخ دیگر پلتفرم ها می کشد.

LoopWall اپلیکیشنی است که می تواند از تصاویر گیف و سینماگراف، والپیپر زنده برای پس زمینه نمایشگر موبایل شما بسازد. با تصاویر گیف که آشنا هستید؟ حتما همین طور است، اما شاید واژه سینماگراف به گوش تان نخورده باشد.

تصاویر سینماگراف در واقع نوع پیشرفته و با کیفیت تر عکس های گیف دارای لوپ (حلقه بی پایان) هستند که حرکت بسیار نرم و روانی را در آن ها شاهد هستید. LoopWall می تواند این سینماگراف ها را به عنوان والپیپر روی صفحه نمایشگر شما بنشاند. به غیر از این می توانید تصاویر گیف مورد علاقه تان را به آن بدهید تا از آن ها یک والپیپر زنده ایجاد کند.

2-w600

اپلیکیشن های مشابه LoopWall در پلی استور بسیار زیادند، اما هیچ کدام از منظر امکانات شخصی سازی و کیفیت سینماگراف ها به گرد پایش نمی رسند. سینماگراف های خیره کننده LoopWall در ۹ دسته موضوعی طبقه بندی شده اند که می توانید از منوی اصلی اپلیکیشن به گالری مربوط به هر کدام دسترسی داشته باشید.

متأسفانه LoopWall در نسخه فعلی رابط کاربری چندان خوشایندی ندارد و بارگذاری محتوا (به خاطر حجم بالای سینماگراف ها) به کندی در آن انجام می شود. ولی به خاطر جلوه منحصر به فردی که سینماگراف ها می توانند به پس زمینه موبایل تان ببخشند، مطمئنا ارزشش را دارد که برای بارگذاری آن ها کمی منتظر بمانید.

تعداد قابل توجهی از سینماگراف های این اپلیکیشن رایگانند، هر چند مواردی هم هستند که به خاطر زیبایی مسحور کننده شان به صورت پولی ارائه شده اند. در هر صورت هر کدام را که انتخاب کنید، چه سینماگراف ها و چه گیف هایی که خودتان در اپ بارگذاری کرده اید، پیش از انتخاب به عنوان والپیپر زنده امکان شخصی سازی شان را هم دارید.

می توانید رنگ پس زمینه، سرعت حرکت و ابعاد آن ها را به دلخواه تنظیم کنید تا والپیپر زنده خروجی دقیقا همان چیزی باشد که انتظارش را داشتید. البته این را هم بگوییم که اندکی زمان می برد تا به کار در این بخش مسلط شوید.

LoopWall با این تصاویر بی نظیر می تواند روح تازه ای به پس زمینه گجت هوشمند شما ببخشد، بنابراین توصیه می کنیم به هیچ وجه از امتحان کردن آن غافل نشوید. پیش از دانلود اپ هم توجه داشته باشید که برای مشاهده عملکرد بی عیب و نقص آن بهتر است که آخرین نسخه آن (در حال حاضر 3.3) را مستقیما از گوگل پلی دانلود کنید. در غیر این صورت می توانید از لینک کمکی که در انتهای صفحه برایتان گذاشته ایم استفاده نمایید.

والپیپرهای زنده LoopWall مصرف باتری تلفن هوشمندتان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند، بنابراین در استفاده از آن به این موضوع هم توجه داشته باشید. این اپلیکیشن را می توانید در کلیه دستگاه های اندرویدی مبتنی بر نسخه 4.1 به بالا اجرا کنید.

(LoopWall (Cinemagraphs & GIF

(LoopWall (Cinemagraphs & GIF

سازنده: Audrius Koncius قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Matin
    Matin | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    کیفیت عکسا پایین باشن نمیشه که :(

مطالب پیشنهادی