ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین عکاسی PEN E-PL8 الیمپوس
تکنولوژی

الیمپوس دوربین PEN E-PL8 با ظاهری کلاسیک را معرفی کرد

شرکت با سابقه الیمپوس در روزهای اخیر چند دوربین عکاسی جدید را به سبد محصولات خود افزوده که بیشتر آنها از نوع بدون آینه «Micro Four Third» هستند. دوربین نسبتاً ارزان قیمت «PEN E-PL8» نیز ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

شرکت با سابقه الیمپوس در روزهای اخیر چند دوربین عکاسی جدید را به سبد محصولات خود افزوده که بیشتر آنها از نوع بدون آینه «Micro Four Third» هستند. دوربین نسبتاً ارزان قیمت «PEN E-PL8» نیز از همین دست محصولات جدید است.

سنسور ۱۶.۱ مگاپیکسلی از نوع «Live MOS» به همراه پردازنده «TruePicTM VII» خیال ما را از کیفیت تصاویر خروجی این دوربین راحت می کند. ضمن این که پایدارساز تصویر ۳ محوره و محدوده حساسیت (ISO) بین ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ این امکان را فراهم می کند که بتوان با این دوربین جدید در هر حالتی و با هر شدت نوری به ثبت عکس پرداخت.

از آنجا که «E-PL8»‌ مدل پایه سری PEN به حساب می آید، امکان تصویربرداری با فرمت 4K برای آن در نظر گرفته نشده است. اما در عوض می توانید با کیفیت 1080p و نرخ فریم در ثانیه ۲۴ تا ۳۰ اقدام به فیلمبرداری با آن نمایید.

محصول تازه الیمپوس با بهره مندی از امکانات ارتباطی چون بلوتوث و وای فای، می تواند به تلفن هوشمند و یا لپ تاپ شما متصل شده و عکس های گرفته شده را به راحتی منتقل نماید.

دوربین عکاسی PEN E-PL8 الیمپوس قرار است با قیمت ۵۵۰ دلار (بدون لنز) روانه بازار شود. کیت لنز ۱۴-۴۲ میلی متری آن نیز با قیمت ۱۰۰ دلار قابل تهیه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    داستان چیه امروز همش دوربین معرفی میشه؟

مطالب پیشنهادی