ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آخرین تریلر Gears of War 4 با طعم متالیکا [تماشا کنید]

شاید حدود 10 سال از عرضه قسمت ابتدایی فرنچایز Gears of War بگذرد اما همچنان تماشای آخرین تریلر پیش از انتشار این عنوان [Launch Trailer] می تواند احساسات بازیکن ها را برانگیزد. استودیو سازنده برای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

شاید حدود 10 سال از عرضه قسمت ابتدایی فرنچایز Gears of War بگذرد اما همچنان تماشای آخرین تریلر پیش از انتشار این عنوان [Launch Trailer] می تواند احساسات بازیکن ها را برانگیزد. استودیو سازنده برای ساخت این ویدیو از ترانه ای آرام استفاده کرد که هیچ شباهتی با دنیای خشن و پر تکاپو بازی نداشت و همین «پارادوکس» موجود بود که توانست عنوان مایکروسافت را بیش از پیش بر سر زبان ها بیاندازد.

از آن زمان تاکنون بیشتر ویدیوهایی که برای قسمت های بعدی این فرنچایز ساخته شده اند زیبایی خود را داشته اند. بنابراین طبیعی است بازیکن ها نسبت به تماشای تریلر پایانی گرز آو وار 4 مشتاق باشند. ساعاتی پیش مایکروسافت به انتظارات پایان داد و از آخرین ویدیو پیش از انتشار این عنوان مورد انتظار پرده برداشت؛ تریلری که نشان دهنده شخصیت های بازی و مبارزه آن ها با دشمنان است.

با وجود این که ترکیب صحنه های اکشن و دراماتیک توانسته تا جذابیت بیشتری به ویدیو بدهد اما بزرگترین سورپرایز تریلر را می توانیم به نام آهنگ معروف گروه متالیکا، Nothing Else Matters بزنیم.

پیش از تماشای ویدیو، بد نیست بدانید رامین جوادی که پیشتر با ساخت موسیقی مجموعه Game of Thrones به شهرت رسیده بود قطعه های گرز آو وار 4 را ساخته است. این عنوان یازدهم اکتبر [20 مهر] برای پلتفرم های پی سی و اکس باکس وان به انتشار می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kasra_sh
    kasra_sh | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    این گریه منو در آورد، واقعا بازی خفنیه ولی جدا مارکس توش نیست؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی