ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و رونمایی از موبایل 37 دلاری نوکیا 216

به نظر می رسد که مایکروسافت کماکان به تولید موبایل های نوکیا ادامه می دهد. این کمپانی ردموندی اخیراً در حرکتی غافلگیرکننده از موبایل جدیدی به نام نوکیا 216 رونمایی کرده است. نوکیا 216 را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

به نظر می رسد که مایکروسافت کماکان به تولید موبایل های نوکیا ادامه می دهد. این کمپانی ردموندی اخیراً در حرکتی غافلگیرکننده از موبایل جدیدی به نام نوکیا 216 رونمایی کرده است. نوکیا 216 را می توان یک «فیچر فون» دانست که گرچه از بسیاری از قابلیت های موبایل های هوشمند امروزی بی بهره است اما از ویژگی هایی چون امکان اتصال به اینترنت بهره می برد.

مایکروسافت در حالی از این موبایل رونمایی کرده که پیش از این گفته بود تجارت فیچر فون های خود را به FIH Mobile، یکی از زیرمجموعه های فاکسکان فروخته و دیگر تمایلی به تولید این دست از دستگاه ها ندارد. نوکیا 216 یکی از ساده ترین موبایل هایی است که تا به امروز توسط مایکروسافت تولید گشته و از ماه آتی میلادی با قیمت 37 دلار در هند عرضه می شود.

bda3bd54-77af-4525-9609-7f586c564a2b-w600

موبایل مورد بحث به نمایشگر 2.4 اینچی QVGA مجهز شده و ضمن بهره گیری از دوربین اصلی و دوربین جلوی 0.3 مگاپیکسلی، سیستم عامل S30 نوکیا روی آن نصب شده است. ضمناً دستگاه تازه مایکروسافت از جک 3.5 میلی متری هدفون هم بهره می برد.

با توجه به اینکه مایکروسافت هر ماه، میلیون ها واحد از فیچر فون های خود را به فروش می رساند، درک این مسئله که چرا اهالی ردموند کماکان در تجارت این موبایل ها باقی مانده اند کار چندان دشواری نیست. ناگفته نماند که اوایل امسال، مایکروسافت به احتمال کنار گذاشتن اسمارت فون های لومیا اشاره کرد و شایعات اخیر هم به کنار گذاشتن این برند تا پایان سال جاری میلادی اشاره دارند.

be0ecef2-0eff-4896-a417-898d72c41af5-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • shayankia
    shayankia | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    این گوشی برا من خوبه.ارزون،دوربین دار،باتری عالی تو اینجور گوشی ها هم هست.کلا اینا رو دوست دارم.

  • میلاد محمدلو
    میلاد محمدلو | ۳۰ شهریور ۱۳۹۵

    خدا لعنت کنه ماکروسافت رو گند زد به برند باعظمت نوکیا با این کارهاش منفورترین شرکت از چشم من همین ماکروسافت ....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی