ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سندیسک از کارت حافظه یک ترابایتی خود پرده برداشت

کمپانی سندیسک امروز نمونه اولیه از کارت حافظه یک ترابایتی SDXC خود را به نمایش گذاشت؛ محصولی که برای نخستین بار است در دنیا معرفی می شود و مرزهای ذخیره سازی داده را به سطوح ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

کمپانی سندیسک امروز نمونه اولیه از کارت حافظه یک ترابایتی SDXC خود را به نمایش گذاشت؛ محصولی که برای نخستین بار است در دنیا معرفی می شود و مرزهای ذخیره سازی داده را به سطوح تازه ای وارد می کند.

البته هنوز حرفی در مورد زمان عرضه یا قیمت این کارت حافظه به میان نیامده اما شرکت مادرتخصصی سندیسک یعنی وسترن دیجیتال این خبر جالب را امروز در جریان نمایشگاه عکاسی Photokina 2016 اعلام کرد.

لازم است اضافه نماییم که این کمپانی دو سال پیش نیز در جریان همین رویداد از کارت حافظه 512 گیگابایتی SDXC خود پرده برداشت و آن سال نیز همگان را در حیرت فرو برد.

باید توجه داشته باشید که محصول تازه معرفی شده سندیسک اما هنوز یک نمونه اولیه است و این یعنی دست کم تا چند ماه آینده امکان خرید آن وجود نخواهد داشت.

با این همه، با در نظر گرفتن قیمت 800 دلاری نسخه 512 گیگابایتی این ابزار ذخیره سازی به نظر نمی رسد که نوع یک ترابایتی آن هم قیمت پایینی داشته باشد و بعد از عرضه به بازار افراد زیادی علاقمند به خریدش باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • 123456
    123456 | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    قیمتش حدود 1400 دلاره من مشکل پولی ندارم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی