ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امتیاز بنچمارک Mi 5s از قدرت سخت افزاری بالای این تلفن هوشمند حکایت دارد

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می دانید که شیائومی قصد دارد هفته آینده پرچمدار قدرتمند بعدی خود را با نام Mi 5S به بازار عرضه کند، محصولی که در مقابل خود رقبایی قابل توجه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۰

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می دانید که شیائومی قصد دارد هفته آینده پرچمدار قدرتمند بعدی خود را با نام Mi 5S به بازار عرضه کند، محصولی که در مقابل خود رقبایی قابل توجه مثل LeEco Le Pro 3 و Mate 9 هوآوی را شاهده می کند.

تاکنون اطلاعات مختلفی در مورد محصول شیائومی منتشر شده که اگر حقیقت داشته باشند می توان گفت تلفن هوشمند جدید به چیپست اسنپدراگون 821 در کنار 6 گیگابایت حافظه رم و پردازشگر گرافیکی ادرینو 530 مجهز خواهد بود.

حالا تصویر یک بنچمارک از این محصول منتشر شده که قدرت بسیار بالای Mi 5S را تایید می کند، چرا که تلفن هوشمند شیائومی موفق شده امتیاز چشمگیر 164002 را از آنتوتو کسب کند.

البته باید توجه داشت که بنچمارک به تنهایی نمی تواند نشان دهنده ی تجربه کاربری باشد و عوامل زیادی از جمله میزان بهینه بودن رابط کاربری هم در اجرای روان دستورات کاربر نقش خواهند داشت.

اما با این حال باید گفت تردیدی وجود ندارد که کسب چنین امتیازی برای یک تلفن هوشمند در رده ی قیمتی محصولات شیائومی کاملاً قابل توجه است.

از دیگر ویژگی های دستگاه که تاکنون در شایعات به آنها اشاره شده هم می توانیم به باتری با ظرفیت 3490 میلی آمپر ساعت (مجهز به شارژ سریع 3.0 کوالکام)، USB نوع C و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، با گشادگی دریچه دیافراگم 1.8 و فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز اشاره کرد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که گفته می شود این تلفن هوشمند یا Mi Note 2 دو محصولی هستند که نمایشگر یکی از آنها احتمالاً به فناوری تاچ سه بعدی مجهز خواهد بود، موضوعی که تا یک هفته ی دیگر و با رونمایی از نخستین محصول، تاحدودی صحت و سقمش مشخص می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • shaBGardsg
    shaBGardsg | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    اپل یکم یاد بگیر

مطالب پیشنهادی