ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم پرداخت سامسونگ حالا از تایید هویت با اسکن عنبیه چشم پشتیبانی می کند

همه ی ما تقریباً بیشتر پرداخت های روزانه را به جای پول با کارت بانکی انجام می دهیم، اما سامسونگ از مدتی پیش پلتفرم Samsung Pay را راه انداخته و تلاش می کند کاربران پرداخت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

همه ی ما تقریباً بیشتر پرداخت های روزانه را به جای پول با کارت بانکی انجام می دهیم، اما سامسونگ از مدتی پیش پلتفرم Samsung Pay را راه انداخته و تلاش می کند کاربران پرداخت های خود را به جای کارت بانکی، با تلفن هوشمند و با استفاده از این سیستم انجام دهند.

شرکت کره ای برای این منظور روز به روز سیستم پرداخت خود را در فروشگاه های بیشتری از جهان در دسترس قرار می دهد و سعی می کند امکانات جذابی برایش در نظر بگیرد که کاربران را به استفاده از این درگاه تشویق نماید.

برای مثال در نسخه ی جدید اپلیکیشن مربوط به این سیستم قابلیتی اضافه شده که کاربران با استفاده از آن می توانند تمام اطلاعات مربوط به عضویت خود در Samsung Pay را روی حافظه ابری ذخیره کنند.

در این صورت، هرگاه روی تلفن هوشمند دیگری به حساب کاربری Samsung Pay وارد شوید، این اطلاعات به سادگی و بدون نیاز به انجام مراحل دیگر در اختیار شما قرار خواهند داشت، از جمله میزان اعتبار و کارت های هدیه که فروشگاه ها به عنوان جایزه در اختیار خریداران خود قرار می دهند.

اما جذاب ترین ویژگی جدید که به اپلیکیشن پرداخت سامسونگ اضافه شده این است که کاربران می توانند اسکنر عنبیه چشم را به جای حسگر اثر انگشت برای تایید هویت خود مورد استفاده قرار دهند.

البته باید توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها گلکسی نوت 7 به اسکنر عنبیه چشم مجهز است که این محصول هم توسط سازنده فراخوان شده، اما انتظار می رود این قابلیت (یا جایگزین های مشابه) به مرور بین تلفن های هوشمند فراگیر شده و در نهایت، گذرواژه های متنی یا عددی را به دست فراموشی سپارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M. Hosein Najafi
    M. Hosein Najafi | ۳۱ شهریور ۱۳۹۵

    ینی اسکی رفتنش حد نداره ها ، ویندوز هلو رو کامل اسکی رفت :|

مطالب پیشنهادی