ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساخت ساعتی غول آسا به کمک 14 کامیون را در تبلیغ تلویزیونی کمپانی Scania تماشا کنید

رانندگان کامیون برای آنکه بتوانند برای خود و مدیران شان کسب درآمد کنند، باید در هر ساعت و به هر مقدار لازم در جاده ها باقی بمانند؛ امری که سبب می شود این اتومبیل های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مهر ۱۳۹۵ | ۲۱:۳۰

رانندگان کامیون برای آنکه بتوانند برای خود و مدیران شان کسب درآمد کنند، باید در هر ساعت و به هر مقدار لازم در جاده ها باقی بمانند؛ امری که سبب می شود این اتومبیل های کارآمد، خیلی زود دچار استهلاک شده و از رده خارج شوند.

حالا کمپانی تولیدکننده تریلی و کامیون Scania، برای به نمایش گذاشتن عملکرد و قابل اتکا بودن اتومبیل های خود، تبلیغی منحصر به فرد آماده کرده است. این کمپانی، به کمک 14 اتومبیل و 90 راننده، ساعتی غول آسا در مساحتی نزدیک به 7 هزار متر مربع به وجود آورده که وقتی از بالا به آن نگاه می کنید، همچون یک ساعت واقعی و همزمان با ساعت دنیای واقعی حرکت می کند.

Scania برای آنکه تاثیرگذاری حرکت تبلیغاتی خود را بیشتر کند، لایواستریمی 24 ساعته در وب سایت یوتوب پخش کرد که زمان را براساس ساعت دقیق به نمایش می گذاشت. البته طبیعی است که هر از چندگاهی، ثانیه ها به اشتباه نمایان می شدند اما رانندگان در هر صورت توانستند به خوبی از پس این مهم برآیند.

اگرچه شاید این عجیب ترین راه ممکن برای آگاه شدن از زمان دقیق روز باشد، اما ایده تبلیغاتی Scania به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و به زیباترین شکل ممکن پیاده سازی شد. خصوصاً در شب که چراغ جلوی کامیون ها، نمای حیرت انگیزی به لایواستریم بخشیده بودند. در ادامه ویدیویی کوتاه از این حرکت تبلیغاتی منحصر به فرد قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مجید
    مجید | ۱ مهر ۱۳۹۵

    تو ایران اسم اسکانیا که میاد مردم یاد آتش سوزی اتوبوس هاش میوفتن!

  • علی موثق
    علی موثق | ۱ مهر ۱۳۹۵

    راننده های عقربه ساعت هیچ کاری نمیخواد بکنن فقط هر ساعت یه متر حرکت میکنن

مطالب پیشنهادی