ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با HyperAdapt 1.0 آشنا شوید؛ کفش هوشمند نایک با قابلیت بسته شدن خودکار بند

در ماه مارس گذشته میلادی بود که Nike از کفش HyperAdapt 1.0 و قابلیت بسته شدن خودکار بندهای آن رونمایی کرد. حالا این کمپانی به صورت رسمی تاریخ عرضه این کفش ها هوشمند به بازار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

در ماه مارس گذشته میلادی بود که Nike از کفش HyperAdapt 1.0 و قابلیت بسته شدن خودکار بندهای آن رونمایی کرد. حالا این کمپانی به صورت رسمی تاریخ عرضه این کفش ها هوشمند به بازار را اعلام کرده است.

کمپانی نایک در در مصاحبه با وب سایت Wires توضیح داده که برای دستیابی به تکنولوژی بسته شدن خودکار بندهای HyperAdapt 1.0 از سنسور، باتری، موتور و سیستم کابلی استفاده است. وقتی که شما پای خود را در کفش قرار دهید، کابل به صورت خودکار جمع می شود و به کمک الگوریتمی براساس معادله فشار، بهترین شرایط برای سفتی کفش را شناسایی می کند؛ با این حال گزینه ای برای تنظیم دستی میزان فشار نیز در نظر گرفته شده است.

اگر سری فیلم Back to the Future یا «بازگشت به آینده» را دیده باشید، مطمئناً با دیدن کفش های جدید نایک، یاد کفش شخصیت مایکل جی. فاکس در نسخه دوم این سه گانه افتاده اید. با این حال کفشی که به زودی از سوی نایک عرضه خواهد شد، به هیچ وجه به آن کفش شباهتی ندارد؛ هرچند که تقاضا برای آن بسیار زیاد بوده است.

مدیر روابط عمومی نایک، «هایدی بورگت» (Heidi Burgett) اعلام کرده که HyperAdapt 1.0 تا دو ماه دیگر در خرده فروشی های متنخب ایالات متحده به فروش می رسد با این حال قیمت آن کماکان نامشخص باقی مانده است. در هر صورت، شکی نیست که با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس، نایک سود کلانی از فروش کفش های هوشمندش به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امیر حسین...
    امیر حسین... | ۱ مهر ۱۳۹۵

    ایول ایول دمش گرم اگه بشه چی میشه

  • | ۱ مهر ۱۳۹۵

    نایکی

  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱ مهر ۱۳۹۵

    خوب سوالاینجاست این کفش با دستگاه بندرو جمع میکنه انرژی این دستکاه چطور تامین میشه حتنا با صربه و فشار که حین راه رفتن بوحود میادش باطری ها شارژ میشه

مطالب پیشنهادی