ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست سقوط گلکسی نوت 7 و آیفون 7 پلاس؛ کدام فبلت مقاوم تر است؟

سامسونگ قصد داشت با معرفی فبلت پرطرفدار گلکسی نوت 7، توجه بسیاری از مشتریان وفادار اپل را به سمت خود جلب کند و خانواده آیفون 7 اهالی کوپرتینو را به چالشی جدی بکشد. با این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

سامسونگ قصد داشت با معرفی فبلت پرطرفدار گلکسی نوت 7، توجه بسیاری از مشتریان وفادار اپل را به سمت خود جلب کند و خانواده آیفون 7 اهالی کوپرتینو را به چالشی جدی بکشد. با این همه، باتری آسیب پذیر نوت 7 چندین سانجه انفجار از خود به جای گذاشت و در نهایت سامسونگ، فراخوانی برای جمع آوری دستگاه های خود منتشر کرد. در این میان، اپل هم با خیال راحت به رونمایی از آیفون 7 و 7 پلاس پرداخت؛ هرچند که فروش این دو دستگاه هم مثل سابق فوق العاده نیست.

حالا که آیفون 7 پلاس به بازار آمده، زمان آن رسیده تا تست سقوطی میان فبلت های اپل و سامسونگ انجام شود. در تستی که اخیراً انجام شده، نوت 7 و آیفون 7 پلاس از ارتفاع 1 متری و از جلو، پشت، بالا و پایین به زمین زده می شوند. هر موبایلی هم که بتواند بعد از اتمام تست، به عملکرد خود ادامه دهد، مجدداً به زمین انداخته خواهد شد و این روند آنقدر ادامه می یابد تا دستگاه از کار بیفتد.

آیفون 7 پلاس در آغاز این تست عملکرد خوبی از خود به جای می گذارد و در تست سقوط از پشت، اندکی خراشیده می شود اما در مجموع، در شرایط خوبی باقی می ماند. پنل پشتی گلکسی نوت 7 اما ترک می خورد و لبه های پایینی آن نیز آسیب می بینند.

پس از این، نوبت به سقوط از جلو می رسد و نمایشگر هر دو دستگاه در این مرحله، با آسیب هایی جدی مواجه می شوند اما همچنان به عملکرد خود ادامه می دهند. در نهایت، بعد از 10 بار سقوط، آیفون 7 پلاس از کار می افتد و گلکسی نوت 7 که در تست پیشین، از 50 بار برخورد با زمین جان سالم به در برده بود، پیروز میدان می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱ مهر ۱۳۹۵

    نوت7 تو هوا میگه بووووم?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی