ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتای iOS 10.1 در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت

در حالی که یک هفته از عرضه عمومی iOS 10  می گذرد، اپل نسخه بتای iOS 10.1 برای آیفون، آیپد و آپید تاچ را به دست توسعه دهندگان رسانده است. هنوز مشخص نیست که چه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

در حالی که یک هفته از عرضه عمومی iOS 10  می گذرد، اپل نسخه بتای iOS 10.1 برای آیفون، آیپد و آپید تاچ را به دست توسعه دهندگان رسانده است. هنوز مشخص نیست که چه قابلیت هایی به iOS 10.1 افزوده خواهند شد اما انتظار می رود که بزودی دسترسی های بیشتری در به توسعه دهندگان داده شود.

به گزارش وب سایت 9to5Mac، به روزرسانی اخیر سیستم عامل اهالی کوپرتینو برای توسعه دهندگان، دو تغییر بزرگ در دوربین با خود به ارمغان می آورد: بهبود تصویربرداری به هنگام حرکت و افکت بوکه برای قابلیت عکس برداری پرتره در آیفون 7 پلاس. باید توجه داشت که این اولین نسخه بتای iOS 10.1 به شمار می رود و بزودی بهبودها و قابلیت های بیشتری به آن افزوده می شود.

ناگفته نماند که iOS 10 یکی از بزرگترین ورژن های سیستم عامل ساکنین کوپرتینو بوده که تغییراتی اساسی در نوتیفیکشن ها به وجود آورده و شاهد بازطراحی اپ های موزیک، اپ استور و Messages در آن هستیم. ضمناً قابلیت حذف اپلیکیشن های سیستمی و پیش فرض نیز از دیگر ویژگی های iOS 10 به شمار می روند.

در هر صورت، از امروز توسعه دهندگان iOS می توانند با مراجعه به Apple Developer Center، آپدیت اخیر را دریافت نمایند. علاوه بر این، اپل می گوید که بتای عمومی iOS 10.1 هم فردا در دسترس قرار می گیرد و به این ترتیب، تعداد بیشتری از دارندگان آیفون 7 پلاس می توانند از حالت عکس برداری پرتره مبتنی بر یادگیری ماشینی استفاده نمایند.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • majid310
    majid310 | ۳ مهر ۱۳۹۵

    باگ ۱۰ معرفی شد!!!

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱ مهر ۱۳۹۵

    باگ های ریز کم و بیش پیدا میشه توش ولی اساسی نیستن مثلا بعضی اوقات کلیک میکنی روو نوتیفیکیشنا دستگاه ریسپاند نمیده ، امیدوارم حل اشون کنه

    • ahmad zare moghaddam
      ahmad zare moghaddam | ۱ مهر ۱۳۹۵

      من هم همین مشکل رو داشتم ولی در واقع این یک مشکل نیست. بعضی اپلیکیشن ها هنوز با ios 10 سازگار نشدن ( آپدیت نشدن) روی بعضی از نوتیفکیشن ها هم باید اول لمس طولانی یا سه بعدی داشته باشین بعد روش لمس کنید تا عمل کنه.

      • Rooz5eh
        Rooz5eh | ۱ مهر ۱۳۹۵

        اره با لمس سه بعدی که جواب میدن ولی حرف شما درسته یه سری از اپ ها هنوز بهینه نشدن واسه ای او اس ۱۰

مطالب پیشنهادی