ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اشعه ایکس گلکسی نوت ۷
تکنولوژی

رگولاتوری کره جنوبی: تمام گلکسی نوت ۷ های جدید باید با اشعه ایکس کنترل شوند

گویا رگولاتوری کشور کره جنوبی چندان هم به ادعای سامسونگ مبنی بر سالم و امن بودن گلکسی نوت ۷ های جدید باور ندارد و این شرکت را موظف کرده تک تک موبایل های جدیدش را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

گویا رگولاتوری کشور کره جنوبی چندان هم به ادعای سامسونگ مبنی بر سالم و امن بودن گلکسی نوت ۷ های جدید باور ندارد و این شرکت را موظف کرده تک تک موبایل های جدیدش را برای بررسی موارد ایمنی مربوط به باتری، با اشعه ایکس کنترل نماید.

گرچه این دستور العمل جدید باز هم رقم های بیشتری را به مجموع ضرر ۱.۵ میلیارد دلاری سامسونگ تحمیل می نماید، اما وقتی پای ایمنی کاربران و سلامت انسان ها در میان باشد، هیچ هزینه ای گزاف نخواهد بود.

بر اساس اعلام «آژانس تکنولوژی و استانداردها» در کشور کره جنوبی، این اسکن می بایست از کمپانی سازنده باتری ها آغاز شود، تا اطمینان کافی برای تکیه بر نشانگرهای مشخص کننده باتری های بی خطر به کار رفته در گلکسی نوت ۷ های جدید، وجود داشته باشد.

از طرف دیگر، «آژانس دولتی ایمنی کاربران» نگرانی خود را از نرخ پایین بازگردانی گلکسی نوت ۷ های به فروش رفته در این کشور ابراز کرده است. به نظر می رسد مردم کره جنوبی و به خصوص خریداران اولین سری از فبلت های جدید سامسونگ، چندان از خطر بالقوه باتری های معیوب به کار رفته در آنها آگاهی ندارند.

همین نگرانی باعث شده تا آنها سامسونگ را مجاب کنند که مهلت بازگردانی گلکسی نوت ۷ های سری اول را تا انتهای ماه جاری میلادی تمدید نماید.

به مانند سایر نقاط دنیا، در وطن سامسونگ نیز اکثر قریب به اتفاق کاربران، به جای درخواست استرداد وجه، خواستار دریافت نسخه غیر معیوب فبلت پرچمدار سامسونگ شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • shayankia
    shayankia | ۲ مهر ۱۳۹۵

    راستی دیجیاتو سعی کن از الجی و سونی و اچ تی سی بیشتر خبر بزاری،کل اخبار سایت یا شده،اپ یا سامسونگ!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی