ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی هم به سراغ دوربین دوگانه می رود

در حالی که شیائومی به زودی رویدادی برای معرفی موبایل جدید خود برگزار خواهد کرد، شایعات درباره این دستگاه پرچمدار به اوج خود رسیده است. همانطور که در گزارش های قبلی آمده بود، موبایل قدرتمند ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

در حالی که شیائومی به زودی رویدادی برای معرفی موبایل جدید خود برگزار خواهد کرد، شایعات درباره این دستگاه پرچمدار به اوج خود رسیده است. همانطور که در گزارش های قبلی آمده بود، موبایل قدرتمند Mi 5s که مشتریان شیائومی برای مدتی طولانی در انتظارش بوده اند، احتمالاً با نام Mi Note S عرضه می گردد.

حالا کمپانی چینی تصویری منتشر کرده و به ما می گوید باید منتظر ماژول دوربین دوگانه در بخش پشتی موبایل بعدی شیائومی باشیم. بعد از انتشار شایعات مختلف هم تقریباً می توان به قطع گفت که Mi Note 5s از سخت افزاری چون چیپست اسنپدراگون 821 و 6 گیگابایت حافظه رم بهره برده و در قالب سه مدل با حافظه های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت به دست مشتریان می رسد.

xdc-w600

این موبایل جدید، احتمالاً از اسکنر اثرانگشت فراصوتی داخل نمایشگر و تکنولوژی شارژ سریع 3.0 بهره ببرد که باتری را با سرعت به مراتب بیشتری نسبت به حالت معمول شارژ می کند. ناگفته نماند که پیش از انتشار تصویر مورد اشاره از سوی شیائومی، گفته می شد باید منتشر دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 باشیم.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که هفته گذشته شیائومی دعوت نامه ای برای اصحاب رسانه ارسال کرده و از آنها خواست در رویداد روز 27ام سپتامبر (6 مهر ماه) حضور به هم رسانند. فرقی ندارد که موبایل بعدی شیائومی Mi 5s نامیده می شود یا Mi Note S؛ در هر صورت تا کمتر از یک هفته دیگر شاهد معرفی پرچمداری قدرتمند از سوی کمپانی چینی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • -vahid-
    -vahid- | ۲ مهر ۱۳۹۵

    عزیز جان شیائومی چند ماهی هست ( قبل از آیفون 7 پلاس ) که دوربین دوگانه زده گوشی redmi pro

    • -vahid-
      -vahid- | ۲ مهر ۱۳۹۵

      http://www.gsmarena.com/xiaomi-phones-80.php

  • mohammad2441
    mohammad2441 | ۲ مهر ۱۳۹۵

    یعنی هیچکس نظری نداده ها حالا تو پست " اس ۸ احتمالا دوربین دوگانه دارد " همه نوشتن باز اسکی رفت...اسکی...اسکی? دیدتون رو عوض کنید دیگه چه عقاید مسخره ای دارید اگه اینجوری بود که فقط یدونه اسمارت فون ضد آب ساخته میشد دیگه هیچکس نباید هیچ اسمارت فون ضد آبی میساخت چون میشد اسکی?

مطالب پیشنهادی